امروز امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, May 06, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



افتتاح 13 طرح عمرانی به مناسبت دهه فجر در استان مرکزی

کد مطلب: 51735 | تاریخ ارسال: 22 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی از افتتاح و بهره‌برداری از 13 طرح عمرانی به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرهای مختلف استان خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک حامد یحیی بعد از ظهر دیروز در جلسه برنامه‌ریزی گرامیداشت ایام‌الله فجر اظهار داشت: همزمان با سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 13 طرح عمرانی با صرف اعتباری بالغ بر یک‌صد میلیارد و 720 میلیون ریال در نواحی صنعتی استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: این طرح‌‌ها شامل عملیات گاز رسانی به طول 28 کیلومتر،‌ جدول گذاری به طول 6 کیلومتر، زیرسازی و آسفالت به طول 50 هزار متر مکعب، شبکه جمع‌آوری فاضلاب به طول 11 کیلومتر، روشنایی معابر به طول چهار کیلومتر، خطوط انتقال آب به طول 21 کیلومتر و ساخت واحدهای تجاری و ایجاد فضاهای سبز در نواحی صنعتی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی با بیان اینکه این طرح‌ها در شهرک‌های صنعتی خیرآباد اراک، محلات، خمین، فرمهین، دلیجان، ساوه و زاویه به بهره‌برداری می‌رسند، گفت: ارائه دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی در بخش صنعت نیز از برنامه‌‌‌‌های پیش‌بینی شده این شرکت است که در قالب بنر و پوستر همزمان با افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌ها به نمایش گذاشته خواهد شد.

یحیی خاطر نشان ساخت: انقلاب ایران علاوه بر عزت و استقلال بخشیدن به جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف دستاوردها و برکات بسیار ارزشمندی به همراه داشته که باید این دستاوردها به بهترین شکل ممکن به خصوص در ایام دهه مبارک فجر به نسل‌های آینده بازگو شود.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.