امروز امروز : پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Thursday, May 02, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



یادواره شهدای بیسیم چی استان مركزی در اراك

کد مطلب: 51675 | تاریخ ارسال: 22 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

یادواره شهدای بیسیم چی استان مركزی با حضور برخی از مسوولان، خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم در سالن امام علی(ع) اراك برگزار شد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، فرمانده سپاه روح الله استان مركزی در این یادواره گفت: شهدای جنگ تحمیلی بدون هیچ چشم داشتی به امكانات مادی و پست و مقام با دشمنان می‌جنگیدند و همه وجودشان را برای خدا گذاشتند.

سردار ‘مهدی صدیقی’ ادامه داد: یكی از رمزهای موفقیت و پیروزی در جنگ تحمیلی، از خودگذشتگی و ترجیح دادن منافع نظام بر منافع شخصی و گروهی توسط آحاد مردم بود.

وی عنوان كرد: هدایت صحنه نبرد و جنگ بدون ارتباطات مقدور نبود و این مهم نقش بسزا و مؤثری را در جنگ ایفا می كرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مركزی بیان كرد: كاركنان رسته مخابرات در همه عملیات ها دوشادوش فرماندهان نقش موثری داشتند.

وی اظهار كرد: شهیدان مخابرات را باید شهیدان سامانه فرماندهی دانست، مخابرات بدون فرماندهی نقشی ندارد و فرماندهی بدون مخابرات نیز نمی تواند كاری از پیش ببرد.

سردار صدیقی عنوان كرد: بیسیم چی در رزم مانند ماشه است، اگر اسلحه ماشه نداشته باشد، شلیك نخواهد كرد، اگر در یگانی مخابرات وجود نداشته باشد، فرمان حمله صادر نمی شود.

وی اضافه كرد: امروز نیز رزمندگان اسلام در سنگرهای دفاع از انقلاب مطیع ولایت و در خط مقدم مقابله با تهدیدات دشمنان قرار دارند.

یكی از اساتید حوزه علمیه قم نیز در این یادواره گفت: بیسیم چیان در برگ برگ صفحات تاریخ دفاع مقدس جایگاه اساسی داشته اند زیرا با انجام اقدامات حیاتی از جمله برقراری انواع تماس‌های مخابراتی ضروری، فرماندهان عالی‌رتبه جنگ را در هدایت نیروها و در نهایت تحقق اهداف نظام یاری كرده اند.

حجت الاسلام سید ‘ابراهیم حسینی’ ادامه داد: غفلت و سرگرم شدن به زندگی روزمره گذشته را از یاد می‌برد و برگزاری یادواره ها باعث زنده نگه داشتن یاد وخاطره رزمندگاه هشت سال دفاع مقدس است.

وی عنوان كرد: یادآوری رشادت‌های دوران دفاع مقدس از ضروریات جامعه محسوب می‌شود زیرا وقتی جوان‌های امروز با كارهای آن دوران آشنا شوند و اهداف و آرمان‌های دوران دفاع مقدس را درك كنند، كاركرد این آشنایی، گسترش معنویت، كاهش فساد و ناهنجاری و شكل‌گیری یك محیط انسانی سالم و الهی خواهد بود.

حجت الاسلام حسینی خاطر نشان كرد: یكی از روش هایی كه می توان نسبت به شهدا ادای دین كرد شناساندن همه جانبه تلاش های آنان و رزمندگان به نسل هایی است كه شهدا و مسیرشان را به خوبی درك نكرده اند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.