امروز امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 05, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



تودیع و معارفه رییس صدا و سیمای استان مرکزی

کد مطلب: 51646 | تاریخ ارسال: 19 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان استان مرکزی و کارکنان صداوسیما، مدیرکل جدید صداوسیمای استان مرکزی معرفی شد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایسنا – منطقه مرکزی، در این مراسم حمید قربانی جم، بعنوان مدیرکل صداوسیمای استان معرفی و از خدمات حجت الله طلایی قدردانی شد.

معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما در این مراسم اعتماد و توجه مردم به صداوسیما را اصلی ترین سرمایه رسانه دانست و رسانه ملی لقب دادن آن از سوی مردم را افتخاری بزرگ برای کارکنان خدوم و تلاشگر صدا وسیما بیان کرد و افزود: امروز صداوسیمای نظام اسلامی مخاطبین گسترده ای در عالم دارد که طالب و تشنه حق گویی های جهان اسلام است

کیومرث طهماسبی گفت: این وظیفه خطیر، مسئولیت همه ما در تولید برنامه های هدف دار و کیفی چند برابر می‌کند.

وی توجه به فرم و محتوا را مهمترین اصل رقابت در تولید برنامه ها بیان کرد و افزود: امروز در تولیدات رسانه‌ای هرچه به این دو مقوله توجه بیشتری شود موضوع واقعی را به بهترین شکل به مخاطب منتقل کرده ایم.

معاون امور استانهای سازمان صدا و سیما با یادآوری تلاش کم نظیر رسانه در ارائه خدمات شایسته به مخاطبان با وجود همه دشمنی‌ها ومحدودیت های دشمنان گفت: رسانه ملی در سال های اخیر در زمینه زیر ساختهای فنی و تکثر شبکه های رادیویی و تلویزیونی و تولید برنامه های هدف دار به موفقیت های چشمگیری دست یافته است.

وی تصریح کرد: این موفقیت‌هاست که امروز مورد بغض دشمنان قرار گرفته و آنها تلاش می کنند با تمام قوا مردم حق جوی جهان را از جشم بینا و زبان گویای حق طلب نظام اسلامی محروم کنند اما به لطف الهی و اتکا به دانش بومی همکاران تلاش گر و متدین سازمان همه دشمنی های آنان نقش بر آب شده است.

معاون امور استانهای صدا وسیما با اشاره به گستردگی مخاطبان جهانی رسانه ملی و نقش مراکز استانی در معرفی فرهنگ های اصیل ایرانی و اسلامی افزود: امروز در صدا وسیمای مراکز استانها شاهد تحول بسیار همراه با ماموریت های متنوع هستیم اما، باید توجه داشت که این ماموریت ها در خدمت مخاطبین برای ایفای نقش بیشتر، رضایت و همراهی آنان باشد به همین دلیل شناخت مزیت های نسبی در همه حوزه های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و استفاده به جا از این مزیت ها می تواند به معرفی توانمندی ها و برجستگی های استان به بهترین وجه اش بیانجامد.

در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، نقش صدا وسیما در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم را مهم و تاثیر گذار دانست و گفت: مرکز اراک دارای نیروهای توانمند، جوان و مومنی است که می تواند بازوی برنامه سازی در صدا وسیما باشد و قابلیت های استان را معرفی و به رشد وتوسعه استان کمک کند.

آیت الله دری‌نجف‌آبادی با بیان اینکه صداوسیما علاوه بر اطلاع رسانی می‌تواند شادابی با معیارهای اسلامی را در جامعه منتشر کند افزود: این رسانه عظیم در برهه‌های مختلف خوب عمل کرده است و اکنون که در آستانه انتخابات قرار داریم ، این رسانه باید با برنامه ریزی درست، همچون گذشته در برگزاری انتخاباتی پرشور و با حضور گسترده مردم از هم اکنون برنامه ریزی کند.

نصرالهی معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی هم چهار محور دین، اخلاق، امید و آگاهی را اساس برنامه سازی در رسانه ملی دانست و گفت: این اصول مورد تاکید رهبری معظم انقلاب است و باید درکنار این محورها به مباحثی جون اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی توجه شود

آصفری نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس هم با اشاره به اهمیت کار رسانه از مدیریت جدید خواست از نیروهای بومی مرکز برای برنامه سازی و پیشبرد اهداف و برنامه ها استفاده کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس، توجه به مطالبات به‌حق مردم را مورد تاکید قرار داد و گفت: معرفی ظرفیت‌های استان، رفع معضل آلودگی هوای اراک و نقد منصفانه فعالیت مدیریت ها، در رسانه ضروری است.

قربانی جم مدیر کل جدید صداوسیمای استان هم در سخنانی رویکرد برنامه سازی را بر محور تأکیدات رهبر معظم انقلاب، «دین، اخلاق، امید و آگاهی» دانست و گفت: پیگیری مطالبات بحق مردم و توجه به ظرفیتها و استعدادهای تمام مناطق استان در برنامه سازی های رسانه استانی ملاک عمل خواهد بود.

وی همچنین بهره گیری از نظرهای نخبگان مذهبی، هنری، سیاسی و علمی را برای توسعه و پیشرفت همه جانبه ی استان، ضروری دانست.

طلایی مدیرکل سابق صداوسیمای استان هم با ارائه عملکرد بیست و شش ماهه خود، رویکرد صداوسیمای استان در دو سال گذشته را نهادینه ساختن منویات رهبر معظم انقلاب و تحقق همه جانبه سیاست های ابلاغی سازمان دانست و افزود: با همدلی، همگامی و همت بلند کارکنان رسانه استانی، زمینه ای مناسب برای ارتقاء کمی و کیفی تولیدات مرکز وجود دارد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.