امروز امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 05, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



انجمن دیابت استان مرکزی فعالیت خود را آغاز کرد

کد مطلب: 51640 | تاریخ ارسال: 19 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

مدیرعامل انجمن دیابت استان مرکزی از آغاز به کار این انجمن در این استان خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی ، علیرضا افتخاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: فعالیت انجمن دیابت استان مرکزی در سال 86 متوقف و اخیرا با کسب مجوز فعالیت خود را مجددا آغاز کرده است.

وی تصریح کرد: تاکنون 800 نفر از بیماران مبتلا به دیابت در اراک در این انجمن ثبت‌نام کرده‌اند، این در حالی است که در سال 86 بالغ بر 40 هزار نفر در انجمن دیابت ثبت‌نام کرده بودند.

مدیرعامل انجمن دیابت استان مرکزی ادامه داد: پیش‌بینی ‌می‌شود در حال حاضر بین 60 تا 80 هزار نفر بیمار مبتلا به دیابت در اراک وجود داشته باشد.

افتخاری افزود: راه‌اندازی انجمن در صورت تامین منابع مالی در شهرهای تفرش، شازند و دلیجان نیز در دستور کار قرار دارد که به محض تأمین منابع مالی شاهد راه‌اندازی انجمن در این شهرها خواهیم بود.

وی بیان کرد: متاسفانه دیابت چهارمین عامل مرگ و میر در کشورهای در حال توسعه است که آموزش و پیشگیری از این بیماری می‌تواند نقش مؤثری در کاهش ابتلاء به این بیماری داشته باشد.

مدیرعامل انجمن دیابت استان مرکزی آموزش، کنترل روزانه، تغذیه صحیح، فعالیت جسمانی و ورزش را از اقدامات موثر در راستای کنترل این بیماری عنوان کرد و ادامه داد: انجمن دیابت استان مرکزی خدمات متنوعی در بخش‌های ورزشی، تغذیه، درمان، آزمایشگاه، رفاهی و گردشگری به بیماران زیر پوشش این انجمن ارائه می‌کند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.