امروز امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Friday, Apr 26, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی از پایان‌نامه‌های ارشد و دکترا

کد مطلب: 51621 | تاریخ ارسال: 19 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

معاون صنایع کوچک و متوسط سازمان شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی گفت: تاکنون از 30 پایان نامه که مورد تأیید این شرکت قرار گرفته، حمایت شده است.

به گزارش مرکزی دیلی ، احمد پریدری در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، بیان کرد: گفت: هر پایان‌نامه فوق لیسانس و دکترا که مورد تأیید این سازمان قرار گیرد و موضوع پایان‌نامه در خصوص شهرک‌های صنعتی باشد حمایت خواهد شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در قالب این حمایت‌ها به پایان نامه‌های دوره فوق لیسانس یک میلیون تومان وام بلاعوض و پایان نامه‌های دوره دکترا دو میلیون تومان وام بلاعوض تعلق خواهد گرفت.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های استان مرکزی، افزود: دانشجویان برای برخورداری از این حمایت‌ها می‌توانند در پایان‌نامه خود به مواردی از قبیل بررسی عوامل تأثیرگذار بر بخش‌های صنعتی، مشکلات و موانع واحدهای صنعتی بپردازند.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات آموزشی انجام گرفته توسط این شرکت افزود: تا ابتدای دیماه سال جاری بیش از 12 هزار و 500 نفر از شاغلان فعال در شهرک‌های صنعتی استان آموزش دیده‌اند.

پریدری گفت:این آموزش‌ها در سطح مدیران، کارکنان و افراد شاغل در شهرک‌های صنعتی،‌ در زمینه‌های مدیریتی، مهارتی و کارآفرینی انجام شده است.

وی افزود: در این مدت بیش از 65 تور صنعتی برای بیش از هزار و 400 نفر برگزار شده است.

پریدری هدف از برگزاری این تورها را آشنایی واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی با نمایشگاه‌ها و واحدهای صنعتی موفق عنوان کرد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.