امروز امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Friday, Apr 26, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



نخستین یادواره شهدای انقلاب استان در اراک

کد مطلب: 51605 | تاریخ ارسال: 19 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر نخستین یادواره شهدای انقلاب استان در اراک برگزار می‌شود.

به گزارش مرکزی دیلی ، مصطفی مشایخی دیروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: استان مرکزی در دوران انقلاب اسلامی حدود 50 شهید تقدیم انقلاب کرده است که از این تعداد 18 شهید از شهرستان اراک بوده است.

وی تصریح کرد: سعید ادبجو فرزند نجاتعلی نخستین شهید اراک است که در اول تیر ماه 1347 متولد و در 26 آبان ماه 1357 در سن 10 سالگی، شهد شیرین شهادت را چشید و نخستین شهید  انقلاب اراک لقب گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی ادامه داد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در کمیته فرهنگی ستاد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی که مسئولیت آن به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شده است، نخستین یادواره شهدای انقلاب به منظور گرامیداشت یاد و خاطره این شهدا در اراک برگزار خواهد شد.

مشایخی افزود: این یادواره همزمان با ایام‌الله دهه فجر و با حضور خانواده‌های شهدا در اراک برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: گرامیداشت دهه مبارک فجر گرامیداشت و پاسداشت از ارزش‌هایی است که انتقال این ارزش‌ها به نسل جوان از ضروریات امروز جامعه است.

به گفته وی این یادواره با هدف ترویج فرهنگ ایثار در میان اقشار مختلف و معرفی نقش شهدای انقلاب در پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار می‌شود.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.