امروز امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 05, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



سلیمی: بیمارستان‌های نراق و نیم‌ور به اعزام‌خانه‌های بیماران تبدیل شدند

کد مطلب: 51603 | تاریخ ارسال: 19 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس نهم، با بیان اینکه مراکز درمانی شهر‌های نراق و نیم‌ور کمبود تجهیزات پزشکی و دارو به شدت احساس می‌شود، گفت: با توجه به کمبود امکانات و دارو در حال حاضر بیمارستان‌های این شهرها به اعزام خانه تبدیل شوند.

به گزارش مرکزی دیلی ، علیرضا سلیمی در گفت‌و گو با خبرنگار حوزه انتخابیه خبرگزاری خانه ملت، با یادآوری مهمترین مشکلات شهرستان‌های محلات و دلیجان، گفت: در این شهرستان‌ها در بحث بهداشت و درمان به ویژه در روستاها با مشکلات بسیاری مواجه هستیم.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی، افزود: در دو شهر بزرگ و پرجمعیت استان مرکزی حتی یک درمانگاه شبانه روزی وجود ندارد.

وی، ادامه داد: در مراکز درمانی شهر‌های نراق و نیم‌ور کمبود تجهیزات پزشکی و دارو به شدت احساس می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم، ادامه داد: اگر کسی بیماری جدی‌تری نسبت به سرما خوردگی داشته باشد باید عازم شهرهای دیگر شود و این خود شبب شده تا بیمارستان‌های این شهرها به اعزام خانه تبدیل شوند.

سلیمی، تاکید کرد: یکی معضلات برزگ در حوزه بهداشت و درمان این است که پرسنل بیمارستان‌ها در شهرهای کوچک با بیمارستان‌های شهرهای بزرگ تبانی کرده و برای این تجارت‌خانه‌هایی که به نام بیمارستان در تهران است کارسازی می‌کنند.

این نماینده اصولگرای مجلس نهم با یادآوری اینکه صنعت گل و گیاه در استان مرکزی می‌تواند به یکی از شغل‌های اصلی مردم تبدیل شود، خاطر نشان کرد: در بحث کشاورزی و گل و گیاه بسته‌های مشخصی برای حمایت از کشاورزان وجود ندارد و این در حالی است که کشاورزان و گل‌کاران برای دریافت وام و یا تسهیلات با بروکراسی شدید ادارای روبه رو هستند.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس با یادآوری دیگر مشکلات عمده مردم استان مرکزی، تاکید کرد: بیکاری در استان مرکزی به بالای چهار درصد رسیده است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نهم، یادآور شد: همچنین آلاینده‌های صنعتی در شهرستان دلیجان به یکی از دغدغه‌های بزرگ مردم استان مرکزی تبدیل شده‌اند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.