امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



دانشجویان ، طرفدار میرحسین یا کروبی؟

کد مطلب: 516 | تاریخ ارسال: 5 می 2009 | چاپ صفحه

مسئول شاخه دانشجويي ستاد انتخاباتي مهدي كروبي در استان مركزي گفت: دانشجويان به‌دليل مواضع روشن و شفاف كروبي و حمايت وي از جنبش دانشجويي به كروبي بيش از ساير كانديداها اقبال دارند.

به گزارش مرکزی دیلی حامد ايرانشاهي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در اراك افزود: آرمان‌هاي جنبش دانشجويي به ديدگاه‌ها و عملكرد كروبي بسيار نزديكتر از ساير كانديداها است چرا كه كروبي در مقاطع مختلف با دفاع از حقوق بشر و دانشجويان و دانشگاهيان و حمايت علني از آنان به جنبش دانشجويي خدمات بسياري ارائه كرده است كه اين مسائل از مولفه‌هاي جدي جنبش دانشجويي براي حمايت از افراد در عرصه انتخابات است.
دبير سابق انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه اراك با اشاره به اينكه جنبش دانشجويي در گذشته هزينه‌هاي سنگيني را براي اصلاحات پرداخت كرده است، گفت: جنبش دانشجويي براي پيگيري خواسته‌ها و آرمان‌هاي خود به پشتوانه محكمي نياز دارد كه كروبي با عملكرد خود مي‌تواند پشتوانه‌اي محكم براي اين جنبش در راه تحقق آرمان‌هاي دانشجويان باشد.
ايرانشاهي با اشاره به اينكه ساير كانديداها در حمايت از جنبش دانشجويي سابقه روشني ندارند، گفت: هيچ‌كدام از كانديداهاي اصلاح‌طلب به غير از كروبي مواضع خود را در مقابل دانشجويان و جنبش دانشجويي مشخص نكرده‌اند به اين دليل است كه جنبش دانشجويي رغبت بيشتري براي حمايت از كروبي نشان مي‌دهد.
وي اضافه كرد: تاكنون انجمن اسلامي دانشگاه اراك به‌عنوان بزرگترين تشكل رسمي دانشجويي استان بيانيه رسمي در حمايت از كروبي منتشر نكرده است چرا كه اين انجمن در هيچ برهه‌اي از زمان با صدور بيانيه حمايت رسمي ازكانديداهاي انتخابات رياست‌جمهوري نداشته است هر چند كه اعضاي شوراي مركزي انجمن از كروبي حمايت مي‌كنند ولي حمايت رسمي انجمن اسلامي از كروبي منوط به نظر شوراي عمومي در اين خصوص است.
شاخه دانشجويي ستاد انتخاباتي مهدي كروبي در استان مركزي تصريح كرد: دفتر تحكيم وحدت نيز به عنوان دومين تشكل بزرگ دانشجويي استان مركزي نسبت به كروبي نظر مساعدي دارد و اعلام حمايت رسمي آنان از كروبي نيز پس از تائيد شوراي عمومي اين دفتر اعلام خواهد شد.
ايرانشاهي با اشاره به اعلام حمايت برخي از گروه‌هاي دانشجويي از ستاد ميرحسين موسوي گفت: تمام گروه‌ها و جريانات دانشجويي مي‌‌توانند از كانديداي اصلح خود حمايت كنند ولي انجمن اسلامي و دفتر تحكيم وحدت با سابقه طولاني در فعاليت‌هاي سياسي و نيز اقبال در ميان دانشجويان به اين نتيجه رسيده است كه از كروبي در انتخابات حمايت كنند كه در اين راه نيز ثابت قدم باقي خواهند ماند.
وي اضافه كرد: موضع انجمن اسلامي در سفر كروبي و برنامه برگزار شده وي در دانشگاه اراك اعلام شد و طرح برخي مسائل از سوي ستاد مير‌حسين مبني بر حمايت نكردن انجمن اسلامي دانشگاه اراك از كروبي در انتخابات موضوعي است كه شايسته نيست اعضاي ستاد مير‌حسين به آن بپردازند.
ايرانشاهي افزود: اينكه دوستان در ستاد ميرحسين اعلام كرده‌اند كه بر اساس رفاقت برخي از اعضاي انجمن اسلامي تعدادي از اعضا از كروبي حمايت ولي بدنه انجمن از مير‌حسين حمايت مي‌كند، درست نيست چرا كه تمام اعضاي شوراي مركزي انجمن اسلامي دانشگاه اراك از كروبي حمايت مي‌كنند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.