امروز امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 04, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


بازدید مدیر کل ارشاد استان مرکزی از مجموعه غرفه های مجتمع فرهنگی دیجیتال در نمایشگاه الکامپ

بازدید مدیر کل ارشاد استان مرکزی از مجموعه غرفه های مجتمع فرهنگی دیجیتال در نمایشگاه الکامپ

کد مطلب: 51594 | تاریخ ارسال: 19 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

در سومین روز از نمایشگاه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی و مدیر فناوری اطلاعات این اداره کل از مجموعه غرفه های مجتمع فرهنگی دیجیتال در هشتمین نمایشگاه الکامپ استان بازدید نمودند.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از روابط عمومی مجتمع فرهنگی دیجیتال استان مرکزی ، آقای دکتر مشایخی در بازدید ضمن بازدید از توانمندی های منحصر بفرد فرهنگی دیجیتالی این مجتمع ، فعالیت های این مجتمع را در طول مدت راه اندازی مطلوب ارزیابی نمود و بیان داشت : امیدواریم این شور و اشتیاق در مجتمع روز افزون باشد و در آینده شاهد کسب موفقیت های بیشتری در این عرصه باشیم.

هنگام بازدید از مجموعه غرفه های مجتمع دیجیتال ، مهندس بیات جایگاه خدمات و حضور مجموعه خدمات دیجیتالی منتصب به ارشاد را در هشتمین نمایشگاه الکترونیک و کامپیوتر استان مرکزی بیان نمود و فرصت حضور و معرفی این خدمات را به فرصت طلایی معرفی خدمات فرهنگی دیجیتالی وزارت فرهنگ و ارشاد به مردم تعبیر نمود و از تلاشها و حمایت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از مجتمع فرهنگی دیجیتالی استان تقدیر و تشکر به عمل آورد.

در ادامه آقای دکتر مضطفی مشایخی از غرفه های نمایشگاه الکامپ ۹۱ استان مرکزی بازدید به عمل آوردند و با توانمندی های کامپیوتری و دیجیتالی استان بیش از پیش آشنا گردیدند.

کارشناسان و پرسنل مجتمع فرهنگی دیجیتالی از این توجه و حسن نظر کمال سپاسگذاری خود را اعلام نموده و برای تمامی مدیران دلسوز و توانمند استان آرزوی سلامتی و توفیق دارند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.