امروز امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 04, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


خدمات تخصصی بازی های رایانه ای و ثبت نام مسابقات رایانه ای جام فجر در نمایشگاه الکامپ ۹۱ مرکزی

خدمات تخصصی بازی های رایانه ای و ثبت نام مسابقات رایانه ای جام فجر در نمایشگاه الکامپ ۹۱ مرکزی

کد مطلب: 51591 | تاریخ ارسال: 19 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

با عنایت به اهمیت حوزه بازیهای رایانه ای و اثرات غیر قابل انکار اجتماعی ، فرهنگی و سیاسی این موضوع از فناوری ، مجتمع فرهنگی دیجیتال استان مرکزی ضمن راه اندازی دپارتمان بازیهای رایانه ای با هدف کاربردی نمودن فرهنگ سازی استفاده و کاربری بازیهای رایانه ای مجاز و غیر مخرب برای سنین مختلف و همچنین زمینه سازی برای علاقمند کردن افراد توانمند در حوزه ساخت بازی های رایانه ای از ابتدای تاسیس این مجتمع برنامه های متنوعی را در این موضوع پیش بینی و راه اندازی نموده است.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از روابط عمومی مجتمع فرهنگی دیجیتال استان مرکزی ، مدیر دپارتمان بازی های رایانه ای مجتمع افزود : در نمایشگاه الکامپ مرکزی هم طبق رسالت فرهنگی و دیجیتالی مجتمع فرصت استفاده علاقمندان از بازی های رایانه ای بومی و غیر مخرب را طبق رده بندی سنی برای مراجعان فراهم آوردیم که خوشبختانه با استقبال گرم شهروندان و بازدیدکننندگان از این نمایشگاه روبرو شد و با جرات می توانیم این غرفه را از پر بازدید ترین غرفه های نمایشگاه بنامیم. البته این آمادگی در مجتمع وجود دارد که در مناسبت های پیش رو و نمایشگاه های آینده هم چنین امکانی را برای کاربران در استان فراهم آوریم.

وی گفت : طبق هماهنگی انجام شده با مدیریت مجتمع و همچنین اداره کل فرهنگ و ارشاد استان مرکزی و همچنین رایزنی هایی که با دستگاه های ذیربط در حال انجام است یکسری مسابقات رایانه ای محلی و استانی با نام جام فجر برنامه ریزی نموده ایم که برای اولین بار در نمایشگاه الکامپ مرکزی ثبت نام آن انجام می شود. ثبت نام این جام دیجیتالی از طریق مراجعه حضوری به نمایندگی های جام فجر امکانپذیر خواهد بود که علاقمندان از تاریخ ۲۶ دیماه لغایت ۱۷ بهمن ماه می توانند ثبت نام نمایند.

وی در ادامه افزود : این مسابقات برای اولین بار در اراک و سپس بصورت مناسبتی به شکل استانی برگزار می شود که امیدواریم مورد توجه علاقمندان و کاربران بازی های رایانه ای قرار گیرد و زمینه فرهنگ سازی استفاده مناسب را از بازیه های رایانه ای مجاز و آشنایی کاربران با مراکز مجاز را فراهم آورد. البته برنامه های تخصصی دیگری هم در دست اقدام داریم که بزودی از طریق وب سایت مرکزی گیم به اطلاع عموم علاقمندان خواهیم رساند که انشاء الله با همکاری مناسب مسئولین و استقابل شایسته کاربران بتوانیم گامی کوچک در رشد و ارتقاء فرهنگی استان برداریم.

ایشان در پایان ضمن تقدیر از همکاری دستگاههای ذیربط در استان افزود : امیدواریم همکاری و تعاملات بیشتری بین دستگاه های فرهنگی استان صورت گیرد و بتوانیم در آینده برنامه های فراگیر را با بیشترین سطح اطلاع رسانی به انجام برسانیم و فرصت طلایی فعالیت در این حوزه را برای کارشناسان ومتخصصان مجرب و بومی استان فراهم نماییم چرا که استفاده بی هدف از اینگونه ابزارهای فناوری و همچنین سپردن مسئولیت به مجموعه هایی که کمترین آشنایی را با این فضا و مخاطابن این ابزارها دارند نیز بنوعی فرصت سوزی محسوب می شود.

شایان ذکر است علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اینترنتی دپارتمان بازی های رایانه ای مجتمع فرهنگی دیجیتال استان مرکزی مراجعه نمایند:

سایت مرکزی گیم : http://markazigame.ir

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.