امروز امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 04, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


مسابقه ایده های دیجیتال در نمایشگاه الکامپ مرکزی

مسابقه ایده های دیجیتال در نمایشگاه الکامپ مرکزی

کد مطلب: 51589 | تاریخ ارسال: 19 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

برای اولین بار در تاریخ فعالیت های دیجیتالی در استان مرکزی توسط این مجتمع غرفه مسابقه بهترین ایده های فرهنگی دیجیتال در نمایشگاه الکامپ ۹۱ استان راه اندازی و رونمایی گردید.

به گزارش روابط عمومی مجتمع فرهنگی دیجیتال استان مرکزی ، مدیر دپارتمان نرم افزار و ایده های نوین مجتمع افزود: فرصت طلایی حضور مشتاقان فناوری در این نمایشگاه دست اندرکاران این مجتمع را برآن داشت با راه اندازی غرفه های ایده های دیجیتالی برتر نسبت به جمع آوری بهترین ایده ها و حمایت مادی و معنوی از این نمایشگاه بر آییم که خوشبختانه مورد استقابل کاربران دیجیتالی استان و همچنین علاقمندان به فعالیت های فرهنگی دیجیتالی هم قرار گرفت.

وی در ادامه افزود : به نظر می رسد با راه اندازی جایگاه ثابتی برای دریافت ایده ها و همچنین حمایت از ایده های برتر بتوانیم فعالیت های جدید و عملیاتی مناسبی را در استان ساماندهی نماییم که بدون شک در این راه توجه و حمایت مسئولین و دستگاه های ذیربط تاثیر بسزایی در رشد فعالیت ها دارد. در بخش نرم افزار ها برنامه های متنوعی برای متخصصان برنامه نویسی و نرم افزار و همچنین شرکت های تولید کننده و ارائه دهنده خدمات نرم افزار در استان داریم که بزودی به اطلاع عموم علاقمندان خواهد رسید.

وی در پایان افزود : این نمایشگاه فرصت مناسبی بود که بجز آثار اقتصادی نمایشگاه اثرات نمایشگاه الکترونیک و کامپیوتر را در پویایی فکری و امیدواری نسل جوان علاقمند و فعال در این حوزه به نمایش بگذاریم. گرچه این فعالیت با نمایشگاه الکامپ رونمایی شد ولی بنا داریم این شکل جذب و جلب ایده ها را در دستور کار خود داشته باشیم و بیش از پیش به شکوفایی فکری نسل دیجیتالی بها دهیم.

شایان ذکر است علاقمندان به حوزه نرم افزار می توانند از طریق وب سایت این دپارتمان در جریان موضوعات و اخبار این حوزه قرار گیرند:

مرکزی سافت : http://markazisoft.i

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.