امروز امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 04, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


ارائه خدمات اینترنت و فضای مجازی مجتمع دیجیتال در نمایشگاه الکامپ استان مرکزی مرکزی

ارائه خدمات اینترنت و فضای مجازی مجتمع دیجیتال در نمایشگاه الکامپ استان مرکزی مرکزی

کد مطلب: 51580 | تاریخ ارسال: 19 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

مجتمع فرهنگی دیجیتال استان مرکزی طبق رسالت فرهنگی دیجیتالی خود در حوزه فضای مجازی و اینترنت بلحاظ محتوایی برنامه های متنوعی را طراحی و برنامه ریزی نموده است که نمایشگاه الکامپ ۹۱ اراک بخشی از این توانمندی برای کاربران عرضه گردیده است.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از روابط عمومی مجتمع فرهنگی دیجیتال استان مرکزی ، مدیر دپارتمان اینترنت و فضای مجازی مجتمع افزود : آنچه در این نمایشگاه عرضه شده است تنها بخش کوچکی از برنامه های کارشناسی و متنوع این مجتمع برای کاربران استان مرکزی است که در قالب رونمایی از ۸ پرتال تخصصی مرتبط با مجتمع صورت گرفته است. موضوعاتی از قبیل جنگ نرم ، اینترنت و فضای مجازی ، بازی های رایانه ای ، موضوعات تخصصی شبکه و امنیت ، شبکه وبلاگ ها ، آموزش مجازی فنون مرتبط با فناوری اطلاعات و همچنین فضای گفتگو در قالب انجمن ها و تالارهای گفتگوی کاربران و … بخشی از برنامه های متنوع این مجتمع برای کاربران استانی است که خوشبختانه در این نمایشگاه مورد استقابل گرم همشهریان و خانواده های محترم قرار گرفت.

وی در ادامه گفت : آنچه خدمات این مجتمع را از سایر فعالیت های مشابه در استان متمایز می کند وجود دپارتمان های تخصصی و جداگانه ای است که به شکل واحد عمل می نمایند و همگی با هدف رشد و تعالی فرهنگی دیجیتالی استان تلاش می کنند و البته در این راه عموما پروژه هایی کاربردی و عملیاتی می شوند که بازدهی مناسبی داشته باشند و بلحاظ کارشناسی و فنی هم توجیه داشته باشند.

وی در پایان ضمن اعلام امیدواری برای رشد و ارتقاء فرهنگی استان بیش از پیش افزود : با وجود کارشناسان و فعالینی که صادقانه و بدون چشمداشت برای فرهنگ استان در حوزه دیجیتالی در تلاش هستند آینده درخشانی را برای استان و کشور عزیزمان متصور هستیم و از دل و جان برای این هدف متعالی تلاش خواهیم نمود. امیدواریم بتوانیم با همکاری و تعامل بیشتر با دستگاه های ذیربط در استان شاهد عملیاتی شدن هدف واحد تعالی فرهنگی در استان باشیم و همشهریان محترم بتوانند از تمامی ظرفیت های گردآوری شده در مجتمع استفاده مطلوب را ببرند.

شایان ذکر است علاقمندان به اینترنت و فضای سایبری می توانند به وب سایت دپارتمان اینترنت و فضای مجازی مجتمع مراجعه نمایند:

مرکزی سایبر : http://markazicyber.ir

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.