امروز امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 05, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


خدمات قابل توجه مجتمع دیجیتال در نمایشگاه الکامپ استان مرکزی

خدمات قابل توجه مجتمع دیجیتال در نمایشگاه الکامپ استان مرکزی

کد مطلب: 51558 | تاریخ ارسال: 17 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

مجموعه های فرهنگی دیجیتال از قبیل مجتمع های فرهنگی دیجیتال استانی ، شهری و خانه های فرهنگ دیجیتال می توانند یکی از ابزارهای کاربردی رشد و توسعه فناوری اطلاعات و فرهنگ دیجیتالی در سراسر کشور باشند.

به گزارش مرکزی دیلی ، مدیر مجتمع فرهنگی دیجیتال استان مرکزی در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه الکامپ استان مرکزی گفت : با همکاری خوب و ستودنی مجری نمایشگاه با مجتمع دیجیتال استان خدمات مطلوب و جالب توجهی در زمینه آموزش فنون دیجیتالی ، بازی های رایانه ای و همچنین اینترنت و فضای مجازی در نمایشگاه الکامپ امسال توسط این مجتمع به بازدیدکنندگان ارائه شده است.
محمد هادی بیات در ادامه افزود : برای اولین بار در تاریخ نمایشگاه های الکامپ غرفه را برای دریافت ایده های دیجیتالی کاربران مشخص نموده ایم که کاربران می توانند با مراجعه به این غرفه و پر کردن فرم مربوطه در مسابقات ایده های دیجیتالی شرکت کنند. همچنین برای اوبین بار در تاریخ نمایشگاه های استانی غرفه خبرگزاری نمایشگاه توسط این مجتمع راه اندازی شده است که خدمات اطلاع رسانی و پذیرایی از خبرنگاران را برعهده دارد در ضمن ثبت نام خدمات آموزش خبرنگاری دیجیتالی و عکاسی دیجیتالی خبری در این غرفه به علاقمندان ارائه می گردد.
مهندس بیات در ادامه با تاکید بر تاثیر آموزشی برگزاری نمایشگاه های تخصصی گفت : بیش از ۴۸ کارگاه و نشست رایگان در موضوعات فناوری اطلاعات و ارتباطات توسط دپارتمان آموزش این مجتمع در غرفه نشست ها و کارگاه های مجتمع در حال ارائه می باشد که در پایان از طرف مجتمع فرهنگی دیجیتال استان مرکزی به حاضران گواهی حضور در کارگاه ارائه می گردد.
محمد هادی بیات در پایان ضمن تاکید بر نقش غیر قابل انکار مراکز فرهنگی دیجیتالی در رشد و ارتقاء فرهنگ استفاده از ابزارهای فراگیر فناوری های نوین افزود : خوشبختانه استقبال از خدمات این مراکز بعنوان مراکز فرهنگی مجاز و قابل اعتماد خوب و مناسب ارزیابی می شود و امیدواریم با افزایش حمایت از اینگونه فعالیت های فرهنگی بتوانیم دامنه و همچنین کیفیت خدمات ارائه شده این مراکز را افزایش دهیم و به سطح مطلوب برسانیم و بر مشکلات پیش رو غالب آییم.
شایان ذکر است خدمات مجتمع فرهنگی دیجیتال در نمایشگاه الکامپ استان مرکزی از ۲۶ لغایت ۳۰ دیماه از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۲۰:۳۰ قابل ارائه می باشد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.