امروز امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 05, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



250 هزار نفر در استان مرکزی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی

کد مطلب: 51516 | تاریخ ارسال: 16 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: 250 هزار نفر از جمعیت استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند که این تعداد صرفا شامل بیمه شدگان اصلی است.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرنگار مهر، کیومرث طهماسبی ظهر سه شنبه با بیان این مطلب در جمع تشکل های کارگری و جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی استان مرکزی افزود: این تعداد صرفا شامل بیمه شدگان اصلی بوده که با احتساب خانواده های آنها جمعیتی بالغ بر 800 هزار نفر را شامل می شوند.

وی ادامه داد: از مجموع 250 هزار بیمه شده تامین اجتماعی در استان مرکزی 197 هزار نفر از بیمه شدگان اجباری فعال در کارگاه های صنعتی تشکیل می دهند و مابقی را بیمه شدگان خاص که طی 8 سال گذشته به جمع بیمه شدگان تامین اجتماعی اضافه شده اند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی در ادامه تعداد مستمری بگیران تامین اجتماعی استان را 45هزار و 523 نفر برشمرد دو گفت: در حال حاضر 11 شعبه فعال تامین اجتماعی به بیمه شدگان خدمات ارائه می کند که این تعداد در آینده نزدیک با افزایش 2 شعبه خنداب و کمیجان به 13 شعبه افزایش می یابد.

طهماسبی جمع هزینه های پرداختی به بیمه شدگان تا پایان آذرماه امسال را 296 میلیارد تومان برشمرد و گفت: هزینه های پرداختی در قالب بیمه بیکاری به افراد در سال جاری 17 میلیارد تومان به 5هزار و 773 نفر جمعیت بیکار شده بوده است.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری مرکزی نیز در این نشست ضمن تحلیل اوضاع کشور در شرایط تحریم گفت: کارگران و بازنشستگان باید با درک شرایط حاکم بر کشور سختی های موجود را با صبر و سعه صدر پشت سر بگذارند.

فرهاد اسکندری با اشاره به مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور گفت: دولت در تلاش است با ایجاد ستاد تسهیل و کمیته صیانت از بخش صنعت به یاری قشر کارگر شتافته و از مشکلات این قشر بکاهد.

وی اقتصاد مقاومتی را راه برون رفت از مشکلات موجود برشمرد و گفت: ملت ایران می تواند همچون گذشته با همدلی و همراهی با مسئولان این برهه را نیز با سرافرازی پشت سر بگذارد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.