امروز امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, May 20, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



تاکید رجایی بر تأمین ارز مورد نیاز برای خرید کنجاله، سویا و ذرت

کد مطلب: 51509 | تاریخ ارسال: 16 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان و رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت با تأمین ارز مورد نیاز برای خرید کنجاله، سویا و ذرت را فراهم کند تا در پایان سال و پیک مصرف به مشکل برنخوریم.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری مهر، عباس رجایی از ذخیره سازی نهاده های دامی و استراتژیک برای 3 تا 5 ماه خبر داد و اظهار داشت: دولت بایستی تا با تأمین ارز مورد نیاز برای خرید مواد پروتئینی را فراهم کند تا در سال با آرامش به یایان برسد.

وی با بیان اینکه یکی از مباحث مهم در بهبود تغذیه کشور مصرف پروتئین است گفت: سرانه مصرف پروتئین کشور برای هر نفر در روز 29 گرم است که بر اساس سند چشم انداز 20 ساله باید مصرف پروتئین در روز به 60 گرم برسد.

رجایی با بیان اینکه سرانه مصرف پروتئین کشور 29 گرم در روز رقم نصب حد استاندارد است افزود:50 درصد از مصرف مواد پروتئینی مربوط به پرو تئینهای نباتی است و مابقی پروتئین دامی می باشد.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در پایان نسبت به ورود دولت در قبل از تولیدات کشاورزی و بعد از تولیدات کشاورزی انتقاد کرد و خاطرنشان کرد: فقط در مرحله تولید خود کشاورز به تنهایی فعالیت می کند و از دولت خواستاریم تا تمامی مراحل تولید محصولات کشاروزی تا فروش محصولات را به عهده اتحادیه های صنفی کشاورزی قرار دهند تا شرایط بهتری برای تنظیم بازار ایجاد شود.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.