امروز امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 19, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



کمیته صیانت از بخش صنعت کمیته‌ای فعال در کاهش مشکلات کارگری

کد مطلب: 51502 | تاریخ ارسال: 16 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری مرکزی گفت: ستاد تسهیل و کمیته صیانت از بخش صنعت بخش‌ عمده‌ای از مشکلات بخش کارگری را برطرف می‌سازد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، فرهاد اسکندری ظهر دیروز در تشکل‌های کارگری در بیمارستان امام خمینی (ره) اراک اظهار داشت: در شرایط امروز کشور بخش صنعت و کارگران با مشکلات و چالش‌های بسیاری مواجه هستند که دولت تمام سعی و تلاش خود را برای کاهش مشکلات این بخش به کار بسته است.

وی تصریح کرد: راه‌‌اندازی ستاد تسهیل و کمیته صیانت از بخش صنعت از اقدامات ارزشمند دولت در امر حل مشکلات کارگران بوده که تاکنون برکات ارزشمندی به همراه داشته است.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری مرکزی با تاکید بر ضرورت صبر و تحمل کارگران در برابر مشکلات گفت: امروز کشور در شرایط بسیار سخت و حساسی قرار گرفته و می‌طلبد کارگران و بازنشستگان با درک این شرایط سختی‌های موجود را با صبر و سعه‌صدر پشت سر گذاشته و در راه سربلندی ایران اسلامی لحظه‌ای از پای ننشینند.

اسکندری با اشاره به نقش اقتصاد مقاومتی در حل مشکلات بیان داشت: اقتصاد مقاومتی راه برون رفت از مشکلات موجود است و ملت ایران با اتکای به اقتصاد مقاومتی این برهه را نیز با موفقیت پشت سر می‌گذارد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی نیز با بیان اینکه در حال حاضر 270 هزار نفر در استان زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند، گفت: از این تعداد 197 هزار نفر بیمه اجباری و مابقی بیمه شدگان خاص هستند.

کیومرث طهماسبی افزود: مجموع افراد بیمه شده زیر پوشش این سازمان حدود یک میلیون نفر است که ارتقای سطح خدمات بیمه‌ای به جمعیت در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: تعداد مستمری بگیران تامین اجتماعی استان نیز 45 هزار و 523 نفر است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود از ارتقای شعبه اقماری شهرهای خنداب و کمیجان به شعبه تیپ پنج طی روزهای آتی خبر داد و گفت: با ارتقای این دو دفتر تعداد شعبه‌های فعال این سازمان از 11 شعبه به 13 شعبه افزایش خواهد یافت.

ناصر شیخی مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان مرکزی نیز گفت: بر اساس ارزیابی‌های اخیر کارشناسان وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی سازمان تامین اجتماعی استان به عنوان یکی از سازمان‌های برتر در سطح استان شناخته شد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.