امروز امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, May 20, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


برگزاری جشنواره‌هاي ملي قرآن در استان مركزي

برگزاری جشنواره‌هاي ملي قرآن در استان مركزي

کد مطلب: 51500 | تاریخ ارسال: 16 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

رئیس کمیته فرهنگی- هنری ستاد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی از برگزاري جشنواره ملی تجلی تعزیه در آیات قرآنی و تابلو فرش‌های قرآنی همزمان با دهه فجر در استان خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا) شعبه مركزي، مصطفي مشايخي، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، 26 دي‌ماه در اولين نشست کمیته فرهنگی – هنری ستاد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی استان، گفت: کمیته فرهنگی ستاد دهه مبارک فجر مسئولیت بسیار سنگینی در برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های این دهه دارد که باید از هم اکنون برنامه‌ دستگاه‌های عضو را تبیین و مشخص کند.

وی تصریح کرد: دهه مبارک فجر در تاریخ انقلاب اسلامی ایران جایگاه و اهمیت ویژه‌ای دارد و برگزاری با شکوه این دهه می‌تواند تداعی کننده دوران پیروزی انقلاب و نابودی رژیم ستم‌شاهی برای ملت بزرگ ایران باشد.

مشايخي گفت: امام راحل، انقلاب اسلامی را بر اساس ولایت فقیه و مبانی دینی بنا نهاد و امروز می‌بینیم این انقلاب به الگو و سرمشق سایر کشورها تبدیل شده است.

رئیس کمیته فرهنگی- هنری ستاد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران از بدو پیروزی تا کنون انواع توطئه‌های داخلی و خارجی را پشت سر گذاشته و همه نوع توطئه‌ای را تجربه کرده که خوشبختانه در برابر تمام این توطئه‌ها به فولاد آبدیده تبدیل شده است.

مشایخی همچنين بر لزوم برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن انقلاب در استان تأکید کرد و گفت: برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال باید از سال‌های گذشته با شکوه‌تر برگزار شود.

اين مقام مسئول در پايان برگزاری نمایشگاه عکس و کتاب، جشنواره ملی تجلی تعزیه در آیات قرآنی و تابلو فرش‌های قرآنی، یادواره شهدای انقلاب و معرفی ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب در قالب پوستر، برگزاری جلسات شب شعر، نشست‌های فرهنگی و هنری و… را بخشی از برنامه‌های این کمیته در دهه مبارک فجر عنوان کرد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.