امروز امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, May 20, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



اعطای گواهینامه تائید صلاحیت آزمایشگاه همکار به شرکت هپکو اراک

کد مطلب: 51498 | تاریخ ارسال: 16 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

شرکت هپکو اراک نخستین گواهینامه تائید صلاحیت آزمایشگاه همکار اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان مرکزی را کسب کرد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر، مدیر شرکت هپکو اراک عصر روز سه شنبه در آیین اعطای گواهینامه تائید صلاحیت آزمایشگاه این شرکت افزود: از این پس شرکت هپکو اراک در زمینه تولید ماشین آلات راهسازی، معدنی و کشاورزی آزمایشگاه همکار اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان است.

جعفر سلیمی با بیان اینکه اعطای این گواهینامه دو سال زمان برده است اظهارداشت: در زمینه آزمایشگاهی ماشین آلات راهسازی، معدنی و کشاورزی 27 شاخص استاندارد تعیین شده است که این شاخصها در شرکت هپکو اراک با کیفیت تمام لحاظ می شود.

وی اعطای این گواهینامه را به شرکت هپکو در این بازه زمانی نشانگر اهمیت برنامه های آزمایشگاهی در شرکت برشمرد و خاطرنشان کرد: در کشور سه آزمایشگاه استاندارد ماشین آلات راهسازی، معدنی و کشاورزی فعال است که شرکت هپکو، مجهز ترین و معتبرترین این آزمایشگاه ها محسوب می شود.

وی ادامه داد: شرکت هپکو امسال 24 نوع ماشین آلات راهسازی لودر، گریدر و آسفالت کاتر تولید کرده است.

شرکت مهندسی و تولید ماشین آلات راهسازی ، معدنی و کشاورزی هپکو اراک  با تولید تجهیزات سنگین و با هدف استفاده بهینه از ظرفیت های بالقوه مهندسی و تولیدی با رویکرد تولید ماشین آلات راهسازی و مشارکت فعال در انجام پروژه های بزرگ کشور در زمینه های نیروگاهی ، نفت و گاز و صنایع بزرگ فعالیت دارد.

این شرکت علاوه بر تولید ماشین آلات راهسازی گام های بلندی در جهت مشارکت در انجام پروژه های ملی علی الخصوص نیروگاهی ، صنایع نفت وگاز ، فولاد و بنادر برداشته است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.