امروز امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 19, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


انتقاد رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان مرکزی

انتقاد رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان مرکزی

کد مطلب: 51490 | تاریخ ارسال: 16 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: نرخ تورم با میزان مستمری بازنشستگان همخوانی ندارد که این مسئله نیازمند چاره‌اندیشی است.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک علی رضا امیری بعد از ظهر امروز در جمع تشکل‌های کارگری استان اظهار داشت: متاسفانه عدم همخوانی بین نرخ تورم و میزان مستمری بازنشستگان با توجه به افزایش بیش از حد قیمت‌ها، مشکلات و چالش‌های بسیاری را فراروی قشر کارگر قرار داده است که برای رفع این مشکلات نیازمند چاره‌اندیشی هستیم.

وی تصریح کرد: بازنشستگان در طول سال‌های فعالیت سختی‌های بسیاری را تحمل کرده‌اند تا در دوران بازنشستگی در رفاه و آسایش زندگی کنند، اما متاسفانه مستمری بسیار کمی دریافت می‌کنند که این میزان پاسخگوی نیاز آن‌ها نیست.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: هر سال شاهد افزایش تعداد بیمه شدگان این سازمان هستیم این در حالی است که این افزایش‌ها به هیچ عنوان با ظرفیت‌های این سازمان افزایش نمی‌یابد که این موضوع موجب به وجود آمدن چالش‌های فراوانی برای بیمه شدگان و سازمان می‌شود.

امیری در ادامه به شدت از عدم اجرای قانون تامین اجتماعی در کشور انتقاد کرد و گفت: بر اساس قانون، سازمان تامین اجتماعی باید به بیمه شدگان خود تحت هر شرایطی حتی در صورت نیاز به درمان خدمات درمانی ارائه کند که این خدمات در حال حاضر ارائه نمی‌شود و بیمه شدگان را وادار به گرفتن بیمه تکمیلی کرده که آن هم اضافه شدن یک هزینه به هزینه‌های دیگر است.

وی همچنین با بیان اینکه 96 درصد سهم سازمان تامین اجتماعی متعلق به مردم است بیان داشت: با توجه به اینکه 96 درصد سهم سازمان تامین اجتماعی متعلق به مردم است انتخاب مدیران این سازمان باید با تصمیم سهامداران باشد، اما متاسفانه در حال حاضر مدیران از سوی دولت انتخاب می‌شوند که آن هم چند وقت یک بار و در مدت زمان کوتاه مدیران عوض می‌شوند که عدم ثبات مدیریتی نیز یکی از عمده‌ترین مشکلات فراروی سازمان تامین اجتماعی و سهامداران آن است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.