امروز امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, May 20, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



رضایی: سوریه هزینه دفاع از ملت فلسطین را می‌دهد

کد مطلب: 51488 | تاریخ ارسال: 16 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی طرح ارجاع پرونده سوریه به دادگاه کیفری بین‌المللی از سوی شورای امنیت، گفت: سوریه هزینه‌ دفاع از ملت مظلوم فلسطین را می‌دهد.

به گزارش مرکزی دیلی ، محمد ‌ابراهیم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری خانه ملت، در خصوص طرح شورای امنیت برای ارسال پرونده سوریه به دادگاه کیفری بین‌المللی‌، توضیح داد: متاسفانه جهان شاهد اتحاد دولت‌های غربی و عربی ضد سوریه است، در این اتحاد از هر ابزار منطقه‌ای و بین‌المللی برای تحت فشار قرار دادن سوریه استفاده می‌شود.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت بی‌دریغ و همیشگی بشار اسد از انتفاضه فلسطین، تصریح کرد: سوریه در واقع هزینه‌های دفاع از ملت مظلوم فلسطین را می‌دهد.

رضایی با بیان اینکه ترکیه نقش پررنگی در ناآرام‌سازی سوریه ایفا می‌کند، افزود:‌ اردوغان تمام مسائل و معضلات داخلی کشور ترکیه را رها کرده و سوریه را بدل به مشکل نخست خود کرده است و برای رساندن غرب به منافعش از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کند.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، تصریح کرد: شورای امنیت و قدرت‌های ذی‌نفوذی مثل آمریکا و انگلیس قصد دارند تا با کشاندن پرونده سوریه به دادگاه کیفری بین‌المللی، بشار اسد را به عنوان جنایتکار جنگی متهم کنند.

شورای امنیت مساله ارجاع پرونده سوریه به دادگاه کیفری بین الملل را بررسی می‌کند. در صورت تصویب این درخواست، دادگاه کیفری بین‌المللی در خصوص ارتکاب جنایات جنگی درسوریه از سوی طرف‌های درگیر تحقیق خواهد کرد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.