امروز امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Friday, May 03, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



بهره برداری از 13 طرح عمرانی در استان مرکزی

کد مطلب: 51484 | تاریخ ارسال: 16 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی از افتتاح و بهره برداری از 13 طرح عمرانی به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرهای مختلف استان خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی ، محمدرضا رضافرح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این طرح‌ها شامل افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌‌های مسکن روستایی و طرح هادی روستایی است که در شهرهای اراک، آشتیان، تفرش، خنداب، دلیجان، زرندیه، شازند، کمیجان و محلات به بهره‌برداری می‌رسند.

وی تصریح کرد: افتتاح 9 هزار واحد مسکن روستایی در اراک، 800 واحد مسکن روستایی در آشتیان،950 واحد مسکن روستایی در تفرش، سه هزار و 500واحد مسکن روستایی در خنداب، 900 واحد مسکن روستایی در دلیجان، یک هزار و 500 واحد در زرندیه و یک هزار و 500 واحد در شازند بخشی از این پروژه‌ها است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی افزود: همچنین بهره‌برداری از800 واحد در محلات، سه هزار و 500 واحد در کمیجان از دیگر پروژه‌های مسکونی این نهاد در دهه مبارک فجر است.

رضافرح افزود: در دهه مبارک فجر همچنین چهار طرح هادی روستایی در روستاهای راشان شازند، عیسی‌آباد محلات، امان آباد اراک و جلایر تفرش به بهره‌برداری می‌رسد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.