امروز امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 19, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



اظهارات سردار رادان در همایش روسای کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی استان

کد مطلب: 51469 | تاریخ ارسال: 15 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

جانشین فرمانده انتظامی کشور گفت: نیروی انتظامی در انتخابات هیچ ناامنی را برنمی‌تابد و با ناامنی از هر جنسی که باشد به شدت برخورد می‌کند.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، سردار احمدرضا رادان ظهر امروز در همایش روسای کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: وظیفه نیروی انتظامی این است که امنیت انتخابات را به صورت کامل در جای جای ایران اسلامی برقرار کرده و اجازه ندهند احدی در انتخابات قانون ‌شکنی کند.

وی تصریح کرد: از همین اکنون به کسانی که بخواهند توطئه کرده و یا دست به شیطنت زده و یا بی‌قانونی کنند اعلام می‌کنیم پلیس قاطعانه با هنجار شکنان برخورد کرده و هیچ ناامنی را برنمی‌تابد.

جانشین ناجا افزود: به منظور تامین برقراری امنیت انتخابات کارکنان ناجا باید کارهای اجتماعی و عملیات اطلاعاتی مناسبی را در دستور کار قرار دهند.

رادان با تاکید بر اینکه محرم و صفر تمرین ولایت‌مداری، هوشیاری و بیداری است، اظهار داشت: آن‌هایی که در برابر امام علی(ع)، امام حسین(ع) و ائمه اطهار(ع) ایستادند اهل نماز و روزه بودند، امر به معروف و نهی از منکر می‌کردند، و این موضوع به ما می‌گوید که باید مسیر را درست تشخیص دهیم و بصیرت و آگاهی داشته باشیم چرا که می‌شود این کار‌ها را انجام داد اما همانند فتنه‌گران 88 جلوی ولی امر هم ایستاد.

وی با بیان اینکه در سرزمینی که مستهظر به نور ولایت است ولی امر آن هر چه گفت باید انجام بدهیم نه کمتر و نه بیشتر، بیان کرد: ولی امر را باید مطیع باشیم نه ولی امر را ولی باشیم، تشخیص مسیر بسیار مهم است؛نماز، روزه و امر به معروف و نهی از منکر بدون ولایت بی‌ارزش است.

جانشین فرمانده انتظامی کشور گفت: ولی امر یعنی اطاعت، یعنی بگوید بجنگید، بجنگیم ، بگوید دفاع کنید، دفاع کنیم بگوید صبوری کنید، صبوری کنیم بگوید تحمل کنید، تحمل کنیم و بگوید رسوا کنید، رسوا کنیم.

رادان در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت پیروی همگان از ولی فقیه تاکید کرد و ادامه داد: وجود ولی فقیه و پیروی از ولایت موجب شناخت مسیر شده و انسان را از انحراف دور می‌سازد و اگر افراد از مسیر ولایت دور شوند از همه چیز دور شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در فتنه 88 این اتفاق افتاد و خیلی از افراد از ولایت دور شدند و به ولی خود پشت کردند، افزود: این افراد کسانی هستند که ولی امر را برای خودشان و منافع‌شان می‌خواهند و تا زمانی که منافع‌شان و جایگاه‌شان تضمین شود به دنبال ولی هستند.

جانشین ناجا بیان کرد: در تمرین ولایت‌مداری انسان در معرض آزمایش و امتحانات بسیار سختی قرار می‌گیرد که اگر دقت نکند همانند کسانی خواهیم بود که در فتنه 88 فتنه‌گر شدند.

رادان با بیان اینکه تمرین ولایت مداری باید به طور مستمر ادامه داشته باشد، اظهار داشت: همه باید با تمام توان و جانانه از ولایت فقیه دفاع کرده و در راستای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه خداوند به ما توفیق داد که سرباز ولی فقیه باشیم، گفت: فکر نکنید فتنه تمام شده است باید حواسمان باشد عاشورا تکرار نشود، آزمایش هست و فتنه ادامه دارد، باید همه ما آماده باشیم، آماده برای اینکه مجددا تمرین ولایت‌مداری کنیم و همانند فتنه 88 ولایت‌مداری خود را به اثبات برسانیم.

جانشین فرمانده انتظامی کشور در بخش دیگری از سخنان خود تکریم ارباب رجوع، رعایت ادب، به هنگام بودن، پاسخگویی و نظم را از مولفه‌های اصلی ناجا عنوان کرد و گفت: مردم همواره از پلیس انتظار دارند در برابر مجرمان قاطع و در مقابل مردم بسیار خاضع باشد.

رادان با بیان اینکه مردم پلیسی را که هوشمند نباشد دوست ندارند، تصریح کرد: پلیس هوشمند باید در مقابل اراذل و اوباش و خاطیان محکم و قاطع و در مقابل ارباب رجوع تکریم را به جا آورده و مهربان باشند.

وی همچنین بر لزوم آمادگی نیروهای انتظامی به منظور ارائه خدمات مناسبت به مردم در ایام چهارشنبه آخر سال، ایام نوروز و انتخابات سال 92 تاکید کرد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.