امروز امروز : پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Thursday, May 09, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



اظهارات نماینده ولی فقیه درهمایش روسای کلانتری هاوفرماندهان پاسگاه های فرماندهی انتظامی استان

کد مطلب: 51462 | تاریخ ارسال: 15 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: آرامش و امنیت قبل از انتخابات لازمه تشویق و حضور مردم است.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر روز دوشنبه در همایش روسای کلانتری ها و فرماندهان پاسگاه های فرماندهی انتظامی استان که در نمازخانه این فرماندهی ، بر فراهم سازی زمینه برای حضور پر شور مردم در انتخابات تاکید کرد و افزود: امنیت صندوق های رای امری ضروی است و نیروهای امنیتی بایدآمادگی لازم را در این راستا داشته باشند.

وی با اشاره به توطئه ها و آشوب های بعد از انتخابات 88 گفت: عده ای نادان بی فکر دست به آشوب میزنند، رسانه های غربی نیز به این آشوب ها دامن زده و این افراد بی هویت و بی فکر به کار خود ادامه می دهند.

ایجاد امنیت اجتماعی و آرامش در ۳ مرحله پیش رو

امام جمعه اراک ضمن تقدیر از تلاشها و خدمات شبانه روزی سبزپوشان نیروی انتظامی٬ ابراز امیدواری کرد: نیروی انتظامی در سه مرحله ای که پیش رو داریم همچون گذشته موجبات امنیت اجتماعی و آرامش را فراهم کنید.

آیت الله دری نجف آبادی سالروز پیروی انقلاب اسلامی، عید نوروز و انتخابات سه مرحله مهم و حیاتی پیش روی ملت ایران عنوان کرد و گفت: باید در این امور مهم امنیت اجتماعی، وحدت ملی، انسجام ملی رعایت و ملت ایران نیز همچون سنوات گذشته در این عرصه ها حضور داشته باشند.

رعایت ادب در گفتار و برخورد با افراد جامعه ضروری است

وی رعایت ادب در گفتار و معاشرت پلیس در برخورد با افراد را ضروری دانست و اضافه کرد: پلیس باید با قاطعیت و درایت و در چارچوب قانون رفتارکند اما رعایت ادب در این زمینه امری ضروری است.

امام جمعه اراک خاطر نشان کرد: تلاش های نیروهای نظامی و انتظامی در راستای برقراری آرامش و امنیت سبب می شود که فضای سالم و با نشاط داشته باشیم.

آیت الله دری گفت: فضای جامعه اسلامی باید فضای عزت آفرین همراه با امنیت و علم و حکمت و معرفت واخلاق و ادب باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در پایان تصریح کرد: نیروی انتظامی در استان باید با آسیب شناسی، کار اطلاعاتی و پیش گیری جدی انجام دهند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی نیز در این همایش گفت: دفاع از ولایت و آرمان های امام راحل و ارزش های انقلاب از اولویت های کاری پلیس است.

سرهنگ عزیزالله ملکی٬ خاطر نشان کرد: ارزش های نیروی انتظامی برگرفته از قرآن و اسلام ناب محمدی(ص) است و امید است تلاش های ارزنده ای این نیرو موجب رضایت مردم و ولای امر مسلمین شود.

وی ارزیابی عملکرد کلانتری ها و پاسگاه های استان مرکزی، اصلاح رفتار سازمانی، کنترل شاخص ها و تجزیه و تحلیل جرایم را از مهمترین اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد.

نیروی انتظامی با انگیزه دینی و دینمداری در مقابل توطئه های دشمنان ایستاده است

سرهنگ ملکی با تاکید بر اینکه امروز نیروی انتظامی با انگیزه دینی و دینمداری در مقابل توطئه های دشمنان ایستاده است تصریح کرد: نیروهای پلیس با شجاعت توانسته اند مدافع ارزش های اسلام و انقلاب اسلامی باشند.

وی خدمت به مردم و حرکت در خط ولایت را وظیفه همگانی دانست و خاطر نشان کرد: امروز ماموران انتظامی این استان با شجاعت تمام در راستای خدمت به مردم و دفاع تلاشمی کنند در در مسیر تحقق آرمان های امام و رهبری ثابت
قدم هستند.

سرهنگ ملکی ادامه داد: دفاع از ولایت و آرمان های امام راحل و ارزش های انقلاب از اولویت های کاری پلیس است.

وی خاطر نشان کرد: ارزش نیروی انتظامی برگرفته از قرآن و اسلام ناب محمدی(ص) است و امید است تلاش های ارزنده ای این نیرو موجب رضایت مردم وولای امر مسلمین شود.

وی، ارزیابی عملکرد کلانتری ها و پاسگاه های استان مرکزی، اصلاح رفتارسازمانی، کنترل شاخص ها و تجزیه و تحلیل جرایم را از مهمترین اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد.

لازم به ذکر است٬ در پایان این مراسم از دو نفر از ماموران که در ماموریت های محوله رشادت و جدیت در عملیات داشتند با اهدا لوح و هدایایی تجلیل شد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.