امروز امروز : پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Thursday, May 09, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



برگزاری 190 برنامه ورزشی در دهه فجر در استان مركزی

کد مطلب: 51458 | تاریخ ارسال: 15 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

مدیر كل ورزش و جوانان استان مركزی گفت: 190 برنامه ورزشی و فرهنگی به مناسبت دهه فجر در این استان برگزار می شود.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا،’سعید ملكی’ روز دوشنبه در نشست مشترك شورای عالی بسیج ورزشكاران و كمیته ورزش ستاد دهه فجر استان افزود: برنامه های این ایام شامل مسابقات قهرمانی، انتخابی و مراسم فرهنگی با موضوع جوانان، از بیستم دی آغاز و تا سی بهمن ادامه می یابد.

وی اظهار كرد: در همین راستا كمیته های ارزیابی و نظارت، اطلاع رسانی و مالی نیز تشكیل شده است.

ملكی توضیح داد: كمیته ورزش و جوانان استان به عنوان یكی از 26 كمیته دهه فجر استان در دو بخش تخصصی شامل ورزش و جوانان فعالیت می كند.

مدیر كل ورزش و جوانان استان مركزی یادآور شد: با توجه به شعار امسال در خصوص اقتصاد مقاومتی صرفه جویی باید سرلوحه امور ورزشی و تربیت بدنی قرار گیرد و بیشتر از تولیدات داخلی استفاده شود.

ملكی عنوان كرد: ساخت و تولید وسایل ورزشی مانند توپ سپك تاكرا و طناب مخصوص از اقدامات مطلوب ورزشكاران استان مركزی در رسیدن به خودكفایی و رقابت با اجناس خارجی است.

معاون هماهنگ كننده سپاه روح الله استان مركزی نیز در این نشست گفت: اقتصاد مقاومتی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب، باید در تمامی زیر بخش های جامعه، مورد توجه باشد.

سرهنگ پاسدار’محسن گلشن زاده’ افزود: حكومت دینی و اسلامی در ایران با توجه به درایت ها و برنامه ریزی هایی كه در سال های گذشته انجام داده زبانزد دنیای شرق و غرب است و این روند باید از سوی همه مردم مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار كرد: مربیان رسالت خطیری در فرهنگ سازی و آگاهی رساندن به ورزشكاران دارند و می توانند آنها را در سوق دادن به سوی محور اقتصاد مقاومتی یاری دهند.

معاون هماهنگ كننده سپاه روح الله استان مركزی بیان كرد: بنیاد تعاون بسیج شركتی است كه در راستای تولید و تشكیل تعاونی ها دخیل بوده و قادر به پراخت 150 میلیون ریال تسهیلات در راستای توسعه تولیدات داخلی است .

سرهنگ پاسدار گلشن زاده اضافه كرد: همچنین به بانوان شاغل در حوزه مشاغل خانگی نیز تا سقف 30 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه داده می شود.

وی، فضاسازی مناسب ورزشگاه ها، برگزاری نشست های فرهنگی و ورزشی،یادواره شهدای ورزشكار و تشكیل اردوهای جهادی را از برنامه های بسیج ورزشكاران استان مركزی در ایام دهه فجر را عنوان كرد

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.