امروز امروز : پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Thursday, May 09, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



کاهش 48 درصدی زورگیری‌های خشن

کد مطلب: 51456 | تاریخ ارسال: 15 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

جانشین فرمانده نیروی انتظامی از کاهش 48 درصدی زورگیری‌های خشن با اقدامات شدید نیروی انتظامی و قوه قضاییه در سال‌جاری خبر داد.

به گزارش مکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک سردار احمدرضا رادان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هر جرمی زمانی که مجرمین احساس ‌کنند هزینه جرم بالاست، کمتر مرتکب آن جرم می‌شوند و نمونه آن را در برخورد قاطع پلیس و رئیس قوه قضاییه در برخورد با چهار زورگیر خشن داشتیم که پس از این برخورد شاهد کاهش 48 درصدی زورگیری‌های خشن بودیم.

وی تصریح کرد: مجرمین باید بدانند در بحث جرایم خشن عزم جدی و اولویت اول پلیس برخورد قاطع با مجرمین و بالا بردن هزینه جرم است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی افزود: در زمینه جرایم اراذل و اوباش نیز در سال‌جاری شاهد کاهش 19 درصدی این نوع جرایم بودیم.

سردار رادان با اشاره به اقدامات ناجا در زمینه مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: نیروی انتظامی اقدامات بسیار خوبی به منظور مقابله با مواد مخدر در مرزها انجام داده است، انسداد بخش‌هایی از مرز سیستان و بلوچستان و دریا بخشی از این اقدامات است.

وی گفت: با انجام این اقدامات خوشبختانه ورود مواد مخدر از قسمت‌های شمالی سیستان و بلوچستان به بعضی از قسمت جنوبی و دریا منفی شده که این نشان دهنده اقدامات ارزنده ناجا در امر مبارزه با مواد مخدر است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: خوشبختانه در سال جاری میزان کشفیات مواد مخدر در مرزهای کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته 30 درصد افزایش داشته است.

رادان بیان داشت: در مجموع میزان مواد مخدر کشف شده در کشور در سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 13 درصد رشد داشته است و پیش‌بینی می‌شود میزان کشفیات مواد مخدر تا پایان سال جاری از 370 تن به 400 تن افزایش یابد.

وی خاطر نشان ساخت: خوشبختانه بیشترین نگرانی ناجا در موضوع مواد مخدر مبارزه با مواد مخدر صنعتی بود که با برخوردهای قاطعانه پلیس شاهد کاهش تولید این نوع مواد مخدر در سطح کشور هستیم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی پیرامون تصادفات رانندگی گفت: نصب دوربین در جاده‌ها، اصلاح قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و نیز همراهی مردم موجب کاهش سه هزار نفری تصادفات رانندگی در سال جاری در سطح جاده‌ها شد به طوری که تاکنون میزان کشته‌های تصادفات رانندگی از 21 هزار نفر به 19 هزار نفر کاهش یافته است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.