امروز امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 19, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



اظهارات مدیرکمیته امدادزرندیه در همایش آموزشی دانش‌آموزان موفق تحت حمایت این نهاد

کد مطلب: 51432 | تاریخ ارسال: 15 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان زرندیه از فراهم‌سازی امکان ادامه تحصیل دانش‌آموزان نخبه و با استعداد مناطق محروم خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی، محمد محمودی در همایش آموزشی دانش‌آموزان موفق تحت حمایت این نهاد اظهار داشت: دانش‌آموزان نخبه و با استعداد مناطق محروم که به دلایل محدود بودن امکانات تحصیلی در منطقه و روستاها نمی‌توانند به تحصیلات خود ادامه دهند توسط کمیته امداد شناسایی شده و با ارائه امکانات و تجهیزات مورد نیاز به تحصیلات خود ادامه می‌دهند.

وی تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) با حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالا را برای این فرزندان فراهم می‌کند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان زرندیه با اشاره به برگزاری همایش آموزشی دانش‌آموزان موفق بیان داشت: هدف از برگزاری این همایش تجلیل از دانش‌آموزان و دانشجویان موفق در عرصه‌های تحصیلی و پژوهشی و ارتقای سطح مطالعه، تحقیق و آگاهی دانش‌آموزان تحت حمایت است.

وی رسیدگی به امور تحصیلی و فرهنگی دانش‌آموزان را از جمله سرفصل‌های کاری این نهاد اعلام کرد و افزود: دانش‌آموزان نخبه و با استعدادی که به دلایل محدود بودن امکانات تحصیلی در منطقه و روستاها نمی‌توانند به تحصیلات خود ادامه دهند توسط کمیته امداد شناسایی شده و با ارائه امکانات و تجهیزات مورد نیاز به تحصیلات خود ادامه می‌دهند.

محمودی داشتن آینده‌ای خوب را مستلزم تربیت نسلی سالم دانست و اظهار کرد: این نهاد با شناخت این واقعیت در راستای ارتقای سطح فرهنگی خانواده‌های تحت حمایت تلاش می‌کند.

در این همایش آموزشی که با حضور 58 نفر از دانش‌آموزان موفق تحت حمایت برگزار شد، مهارت‌های مطالعه به دانش‌آموزان و دانشجویان شرکت کننده، آموزش داده شد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.