امروز امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 19, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



اظهارات مشایخی در نخستین نشست کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر

کد مطلب: 51426 | تاریخ ارسال: 15 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: دهه مبارک فجر در تاریخ انقلاب اسلامی ایران از جایگاه و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و هیچ گاه از تاریخ پر افتخار این سرزمین محو نخواهد شد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک مصطفی مشایخی ظهر امروز در نخستین نشست کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی، اظهار داشت: کمیته فرهنگی ستاد دهه مبارک فجر مسئولیت بسیار سنگینی در برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های این دهه دارد که باید از هم اکنون برنامه‌ دستگاه‌های عضو را تبیین و مشخص کند.

وی تصریح کرد: دهه مبارک فجر در تاریخ انقلاب اسلامی ایران جایگاه و اهمیت ویژه‌ای دارد و برگزاری با شکوه این دهه می‌تواند تداعی کننده دوران پیروزی انقلاب و نابودی رژیم ستمشاهی برای ملت بزرگ ایران باشد.

وی گفت: امام راحل(ره) انقلاب اسلامی را براساس ولایت فقیه و مبانی دینی بنا نهاد و امروز می‌بینیم این انقلاب به الگو و سرمشق سایر کشورها تبدیل شده است.

رئیس کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران از بدو پیروزی تا کنون انواع توطئه‌های داخلی و خارجی را پشت سر گذاشته و همه نوع توطئه‌ای را تجربه کرده که خوشبختانه در برابر تمام این توطئه‌ها به فولاد آبدیده تبدیل شده است.

مشایخی بر لزوم برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن انقلاب در استان تاکید کرد و گفت: برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال باید از سال‌های گذشته با شکوه‌تر برگزار شود.

وی برگزاری نمایشگاه عکس و کتاب، جشنواره ملی تجلی تعزیه در آیات قرآنی و تابلو فرش‌های قرآنی، یادواره شهدای انقلاب و معرفی ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب در قالب پوستر، برگزاری جلسات شب شعر، نشست‌های فرهنگی و هنری و… را بخشی از برنامه‌های این کمیته در دهه مبارک فجر عنوان کرد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.