امروز امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, Apr 27, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



اظهارات استاندار در همایش شهرداران استان، در مورد فضای شهرهای استان

کد مطلب: 51409 | تاریخ ارسال: 14 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

فضای شهرهای استان در آستانه جشن های دهه فجر و استقبال از بهار باید پاكیزه و با نشاط باشد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، ‘علی اكبر شعبانی فرد’ روز یكشنبه در همایش شهرداران استان مركزی افزود: مدیریت شهری استان باید از هم اینك با تشكیل ستاد تسهیلات نوروزی، آرایش و جذابیت شهری را در استقبال از مساقران در دستور كار قرار دهد.

وی یادآور شد: شهرداران موتور محركه فكر، پویایی و توسعه شهری هستند و باید از تمامی ظرفیت ها برای رشد شهرسازی و وظایف اجتماعی و خدماتی خود بهره بگیرند.

استاندار استان مركزی تصریح كرد: بخش قابل ملاحظه ای از 937 پروژه شهری در دست انجام این استان در دهه فجر امسال آماده بهره برداری است و باید با راه اندازی این طرح ها شیرینی هدیه مدیریت شهری را در كام مردم ماندگار كرد.

وی عنوان كرد: در راستای اقتصاد مقاومتی دولت در قانون بودجه امسال اجازه یافته با فروش اموال و املاك بلااستفاده درامد حاصله را با مشاركت بخش خصوصی در پیشبرد امور عمرانی هزینه كند و شهرداران باید این فرصت طلایی را غنیمت بشمارند.

استاندار استان مركزی در بخشی از سخنانش گفت: شهرداری اراك امسال با فروش اموال بلا استفاده با مشاركت بخش خصوصی توانسته پنج تقاطع غیرهمسطح شهری را اجرایی كند و بزودی نیز پروژه خیابان 55 متری و سه تقاطع غیرهمسطح دیگر نیز با این روش اجرایی می شود.

شعبانی فرد تاكید كرد: شهرداران توجه ویژه ای بر مكانیزه كردن امور شهری، پیگیری مطالبه های معوقه ، رعایت حقوق شهروندی، اجرای پروژه های مشاركتی با سازمان همیاری شهرداری ها و عملكرد نظارتی حوزه های مختلف كاری داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنانش طرح مسكن مهر را افتخار دولت و نماد حكومتداری اسلامی برای دهك های ضعیف جامعه و نسل جوان دانست.

استاندار استان مركزی ادامه داد: شهرداری ها و دستگاه های اجرایی ذیربط باید برای عملیاتی شدن تاسیسات زیربنایی عمومی مسكن مهر بكوشند.

شعبانی فرد ارتقای بهره وری در سیستم مدیریت شهری را یك ضرورت دانست و گفت: خدمت در حوزه شهری فرصتی است كه نظام جمهوری اسلامی در اختیار شهرداران و بدنه شهرداری ها قرار داده و باید در این حوزه نهایت تدبیر و استفاده مفید از امكانات و وقت لحاظ شود

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.