امروز امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, Apr 27, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



اخباری در مورد جرایم فضای مجازی وجرایم خشن در استان مرکزی

کد مطلب: 51405 | تاریخ ارسال: 14 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

فرمانده انتظامی استان مرکزی از رتبه دوم پلیس فتای استان در مبارزه و کشف جرائم فضای مجازی در کشور خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی ، سرهنگ عزیزالله ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، افزود: در 9 ماه نخست امسال 58 عنوان برداشت غیرمجاز از حساب بانکی افراد، کلاهبرداری، نشر اکاذیب و هتک حیثیت صورت گرفته است.

وی افزود: در این مدت 136 مورد جرم در فضای مجازی توسط پلیس فتای استان کشف شده که با افزایش 234 درصدی مواجه هستیم.

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: در کشفیات مواد مخدر در 9 ماه نخست سال 1391 شاهد افزایش 56 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم که در این زمینه گام‌های خوبی برداشته شده است.

وی در خصوص مبارزه با جرائم خشن در استان اظهار کرد: در پاکسازی نقاط آلوده و جمع آوری ارازل و اوباش با تمام توان برخوردهای لازم صورت گرفته که شاهد کاهش محسوس جرائم خشن در استان هستیم.

سرهنگ ملکی افزود: در 9 ماه نخست امسال کاهش 81 درصدی جرائم خشن را شاهد هستیم که این مسئله موجب امن‌سازی فضای جامعه در استان شده است.

وی از افزایش رضایت مندی شهروندان از برخورد با معتادین خیابانی و مخلین امنیت اجتماعی در استان خبر داد و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته و انجام عملیات متعدد در برخورد با معتادین خیابانی و ارازل و اوباش در استان همچنین مبارزه با جرائم خشن، رضایت مندی مردم استان از عملکرد نیروی انتظامی افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به تلفات 65 درصدی عابرین پیاده در شهرهای استان گفت: متاسفانه 65 درصد تلفات شهری در استان را عابرین پیاده تشکیل می‌دهند که این امر می‌طلبد برخی اقدامات بازدارنده توسط نیروی انتظامی صورت گیرد.

وی افزود: برای کاهش تلفات عابرین پیاده نیازمند فرهنگ سازی و توجه رانندگان و عابرین پیاده در شهرهای استان هستیم تا با کمک مردم و نیروی انتظامی شاهد کاهش تلفات در شهرها باشیم.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در پایان افزود: نیروی انتظامی در برخورد با خودروهایی که در محل‌های ممنوعه اقدام به پارک می‌کنند جدی است و نظارت خود را بر ایستگاه‌های وسائل عمومی که در آن خودروهای شخصی اقدام به پارک می‌کنند بیشتر خواهد کرد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.