امروز امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, Apr 27, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



تکمیل و تحویل سه هزار و 315 واحد مسکونی توسط شرکت‌های تعاونی مسکن مهر استان

کد مطلب: 51401 | تاریخ ارسال: 14 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: طی 9 ماهه نخست سال جاری سه هزار و 315 واحد مسکونی توسط شرکت‌های تعاونی مسکن مهر استان مرکزی تکمیل و تحویل شده است.

به گزارش مرکزی دیلی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: طی 9 ماهه نخست سال جاری سه هزار و 315 واحد مسکونی توسط شرکت‌های تعاونی مسکن مهر استان مرکزی تکمیل و تحویل شده است.

ناصر شیخی در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، با اعلام این خبر افزود: سهمیه تعیین شده جهت استان مرکزی درخصوص مسکن مهر سه هزار و 300 واحد بوده است.

وی با بیان اینکه براساس نتایج به دست آمده از برنامه جلوتر هستیم تصریح کرد: از ابتدای فعالیت طرح مسکن مهر در این استان تا کنون، 203 شرکت تعاونی نسبت به اخذ پروانه ساخت مسکن مهر به تعداد 11 هزار و 837 واحد مسکونی اقدام و عملیات ساخت و ساز را آغاز کرده‌اند.

شیخی تعداد واحدهای مسکونی تکمیل شده توسط 110 شرکت از شرکت‌های یاد شده را پنج هزار و 809 واحد عنوان کرد و گفت: این تعداد واحد مسکونی به اعضای شرکت‌های تعاونی یاد شده تحویل داده شده است.

وی با بیان اینکه تعاونی‌های مسکن مهر استان مرکزی در زمینه ساخت و ساز واحدهای مسکونی فعالیت بسیار خوبی داشته‌اند و در سال جاری نیز تعداد 6 هزار و 28 واحد مسکن مهر نیز توسط تعاونی‌ها در دست ساخت و ساز است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در پایان خاطرنشان کرد: مسکن مهر از جمله طرح‌های بسیار خوب و موفق دولت است که در خانه‌دار شدن اقشار کم‌درآمد جامعه نقش موثری داشته است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.