امروز امروز : پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Thursday, May 09, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



اعزام کاروان راهیان نور ویژه مدیران، خبرنگاران، عکاسان و سردبیران رسانه‌های استان

کد مطلب: 51397 | تاریخ ارسال: 14 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

معاون تبلیغات و روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی از اعزام کاروان راهیان نور ویژه مدیران، خبرنگاران، عکاسان و سردبیران رسانه‌های استان مرکزی خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی، سرهنگ اسماعیل غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این اردو از 27 تا 29 دی ماه با اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: رسانه‌ها رسالت بسیار سخت و سنگینی در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس بر عهده دارند که باید همچنان با ‌صلابت در انتقال فرهنگ شهادت و دفاع مقدس به نسل جوان تلاش کنند.

معاون تبلیغات و روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان از ضروریات امروز جامعه است، خاطر نشان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه در تبیین دستاوردها و ارزش‌های دوران دفاع مقدس نقش بسیار مؤثری بر عهده دارند و باید در این زمینه همت مضاعف داشته باشند.

غلامی تاکید کرد: خبرنگاران در زمان کنونی همچون بسیجیان و رزمندگان دوران دفاع مقدس هستند که باید از نظام و ارزش‌های آن در جایگاه خطیر خود دفاع کنند که یکی از راه‌های حفظ نظام تبیین ابعاد مختلف دفاع مقدس است.

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها نقش تعیین کننده‌ای در تشریح اهداف دفاع مقدس ایفا می‌کنند، گفت: اردوی رسانه‌ای راهیان نور با هدف تبیین نقش رسانه‌ها در انعکاس هر چه بهتر فرهنگ دفاع مقدس به نسل حاضر برگزار می‌شود که امید می‌رود رسانه‌ها دفاع مقدس را با شناخت بهتر و با روش‌های حرفه‌ای و درست، آن را به دیگران نیز انتقال بدهند.

معاون تبلیغات و روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی بازدید از شلمچه، هویزه، شهدای رمضان، معراج شهدا، محل شهادت شهید چمران، اروند رود، والفجر 8، مسجد جامع و موزه جنگ خرمشهر را از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این اردو عنوان کرد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.