امروز امروز : پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Thursday, May 09, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



اعلام فراخوان سومين جشنواره «هنر مقاومت» در استان

کد مطلب: 51369 | تاریخ ارسال: 14 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

رئيس حوزه هنری استان مركزی از اعلام فراخوان سومين جشنواره جهاني هنر مقاومت در استان خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی ، سينا دلشادی، رئيس حوزه هنری استان مركزی در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه مركزی، گفت: انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس به همراهی هنرمندان خلاق، مشاركت و همكاری نهادها و سازمان‌های فرهنگی ـ هنری در نظر دارد سومين جشنواره جهانی هنر مقاومت را در تهران و ساير استان‌ها برگزار كند.

وی بيان كرد: در اين جشنواره، مقاومت در آئينه هنرهای معاصر به نمايش درخواهد آمد؛ لذا هنرمندان علاقه‌مند می‌توانند آثار خود را با توجه به شرايط و مقررات اعلام شده به جشنواره ارسال نمايند.

دلشادی تصريح كرد: سومين جشنواره جهانی هنر مقاومت با مشاركت انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس و بنياد فرهنگی روايت در راستای ترويج فرهنگ مقاومت، ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

رئيس حوزه هنری استان مركزي در ادامه، تاكيد بر فرهنگ پايداری در هنرهای تجسمی، توليد نمايش آثار فاخر تجسمی، بررسی، نقد و تحليل جلوه‌های گوناگون هنر مقاومت، تأكيد بر فرهنگ مقاومت و پايداری در هنرهای معاصر، ايجاد زمينه‌های تعامل و گفت‌وگو ميان هنرمندان خلاق و فعال در عرصه فرهنگ و هنر مقاومت با تأكيد بر جهان اسلام و ايجاد زمينه مناسب برای تشكيل مركز بين‌المللی هنر مقاومت از جمله اهداف برگزاری جشنواره عنوان كرد.

وی آخرين مهلت ارسال تصاوير آثار به جشنواره را 25 بهمن‌ماه سال‌جاری عنوان كرد و افزود: شركت‌كنندگان از 15 آبان‌ماه سال‌جاری آثار خود را به دبيرخانه جشنواره ارسال كردند و انتخاب اوليه و اعلام برای ارسال اصل آثار، داوری و حضور در نمايشگاه متعاقباً اعلام خواهد شد.

دلشادی در ادامه خاطرنشان كرد: جشنواره هنر مقاومت در دو بخش‌ هنری و پژوهشی در رشته‌های نقاشی، طراحی و چاپ دستی، نگارگری، خط‌ نقاشی، تصويرسازی، پوستر، عكاسی و كاريكاتور، طرح‌های حجمی، انيميشن، هنرهای جديد و مفهومی، برگزاری همايش علمی و ارائه مقالات پژوهشی برگزار می‌شود.

رئيس حوه هنری استان مركزی در پايان زمان برگزاری جشنواره را آذرماه 92 عنوان كرد و افزود: در اين جشنواره علاوه بر حضور داوران خارجی در برخی از رشته‌ها، دبيران بخش‌ها و هم‌چنين دبيركل جشنواره در گروه‌های داوری، تعدادی از كارشناسان و صاحب‌نظران ايرانی نيز حضور خواهند داشت.

يادآور می‌شودف شركت‌كنندگان می‌توانند آثار خود را به دبيرخانه جشنواره به نشاني تهران، خيابان كريم خان زند، حافظ شمالی، كوچه وحدت، پلاك 5، طبقه اول و يا به نشاني http://www.resistart.ir ارسال كنند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.