امروز امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, Apr 27, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



وعده الحاق سنجان و کرهرود به اراک و افزایش اعتبارات کلانشهر اراک

کد مطلب: 51330 | تاریخ ارسال: 11 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

معاون عمرانی استانداری استان مركزی گفت: ردیف بودجه خاص كلان شهر شدن اراك، روند اصلاح نواقص زیرساختی این شهر را شتاب می دهد.

به گزارش مرکزی دیلی ، ‘هوشنگ بازوند’ روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: كلان شهری اراك به تایید وزارت كشور و شورای عالی شهرسازی رسیده و در حال طی مراحل پایانی اخذ ابلاغ استانی است.

وی توضیح داد: با كلان شهر شدن اراك از سال آینده ردیف بودجه ای خاص كلان شهرها شامل اراك نیز می شود كه به منظور بهبود و تقویت زیرساخت های حمل و نقل شهری، ساماندهی ترافیك و اجرای تقاطع های غیرهمسطح هزینه خواهد شد.

معاون عمرانی استانداری استان مركزی بیان كرد: اراك یكی از هشت شهر آلوده كشور است كه با تخصیص اعتبارات ویژه كلان شهری در ساماندهی ترافیك، می توان از بار آلایندگی و روزهای ناسالم آن كاست.

وی اضافه كرد: با این روند وسعت این شهر از شش هزار و 500 هكتار به هشت هزار هكتار ارتقا می یابد و با ابلاغ مصوبه دولت، مناطق شهرداری آن از چهار به شش منطقه افزایش می یابد.

بازوند بیان كرد: با گرفتن پاسخ استعلام مراجع سه گانه انتظامی، اطلاعات و قوه قضاییه، بزودی شورای اسلامی شهری ‘سنجان’ و ‘كرهرود’ لغو و با الحاق این دو منطقه به اراك، شورای اسلامی این شهر به 15 عضو ارتقا می یابد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.