امروز امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, May 06, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



انتظارات مردم از نگاه روابط عمومی استانداری مرکزی

کد مطلب: 51323 | تاریخ ارسال: 11 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مرکزی روابط عمومی ها را پل ارتباطی با مردم دانست و گفت: مردم انتظاری به جز برخورد خوب و انجام کارشان در چارچوب قانون از سازمان ها و دستگاه ها ندارند.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر ،  کیوان گودرزی راد، شامگاه روز چهارشنبه در جلسه مدیران روابط عمومی های کمیته رفاه و خدمات اجتماعی شورای روابط عمومی های استان مرکزی افزود: انقلاب اسلامی ثمره مشارکت مردم است و استفاد از این پتانسیل اساس توسعه دو سویه است.

وی ادامه داد: روابط عمومی ها می توانند با همدلی و تعامل با مردم از نظرات و مشارکت آنان در پیشبرد اهداف سازمان استفاده کنند.

گودرزی راد با بیان اینکه پدید آوردن وحدت ملی و یگانگی بین شهروندان از فعالیت هایی است که روابط عمومی می تواند در آن نقش ایفا کند، ادامه داد: قطعا این مهم میسر نمی گردد مگر اینکه هماهنگی های درون سازمانی به شکل قوی شکل گرفته باشد.

وی ایجاد محیط صمیمی و دوستانه در سازمان و جلب اعتماد همکاران را از وظایف روابط عمومی ها خواند و ادامه داد: افکارسنجی و نظر سنجی از همکاران و استفاده از نظرات آن ها ، ارتباط با واحد ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و انتقال موثر به مدیر سازمان درتعامل مدیر با کارکنان و ایجاد انگیزه در نیروی شاغل موثر است.

مدیر کل روابط عمومی  استانداری مرکزی حمایت مدیران سازمان ها از روابط عمومی را ضروری دانست و اظهار کرد: بخشی از وظایف مدیریت در سازمان بر عهده روابط عمومی هاست  و اگر این ارتباط قوی نباشد اهداف سازمان محقق نمی شود.

وی روابط عمومی را تابلوی خوبی برای اطلاع رسانی اقدامات دولت در بخش های مختلف خواند و گفت است: تشکیل کمیته های شورای روابط عمومی برای ارتقا فعالیت سازمان هاست.

گودرزی راد بیان کرد: فعال کردن روابط عمومی، به روز رسانی سایت سازمان ها و راه اندازی سامانه پیامک کوتاه از اقداماتی است که در پویایی روابط عمومی ها موثر است.

در پایان این اعضای کمیته درخواست تاسیس رشته روابط عمومی در مقطع کارشناسی در دانشگاه های استان را مطرح کردند و همچنین نوری زاده روابط عمومی بیمه سلامت استان بعنوان دبیر کمیته رفاه و خدمات اجتماعی انتخاب شد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.