امروز امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, May 06, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



رضایی : سفر هیاتی از کمیسیون شوراها به منطقه آزاد چابهار

کد مطلب: 51317 | تاریخ ارسال: 11 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

نائب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس با بیان اینکه اعضای این کمیسیون در برنامه بعدی خود به استان‌های شرقی کشور سفر کنند، افزود: در این سفرها از مناطق مرزی بازدید می‌کنیم.

به گزارش مرکزی دیلی ، محمد‌ابراهیم ‌رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، درباره برنامه کاری آینده کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس، گفت: مقرر شده است تا اعضای این کمیسیون در برنامه بعدی خود به استان‌های شرقی کشور سفر کنند.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه این سفر در امتداد سفر اعضای کمیسیون به قشم صورت می‌گیرد، افزود: در برنامه‌ مربوط به این سفر با بازدید از استان‌های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و شهرستان چابهار از آخرین وضعیت کاری مناطق آزاد و شوراهای شهر و روستای این مناطق مطلع می‌شویم.

وی با بیان اینکه هنوز زمان دقیق این سفر مشخص نشده، تصریح کرد: در این سفر تعدادی از اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس و کارشناسان مربوطه حضور دارند.

این نماینده مردم در مجلس نهم در تشریح دیدارهای این هیات با مسئولان استانی، یادآور شد: در این سفر با شهرداری، شورای اسلامی شهر و روستا، فرمانداران این مناطق و احتمالا با استانداران دو استان خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان جلساتی را برگزار می‌کنیم.

نائب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس نهم با بیان اینکه در خراسان رضوی از منطقه آزاد سرخس در دستور کار قرار دارد، تاکید کرد: در این سفرها از مناطق مرزی بازدید و مشکلات شوراهای شهر و روستای این منطقه‌ها را بررسی می‌کنیم.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.