امروز امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, May 20, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



برگزاری کارگاه ها و نشست های تخصصی آموزشی فناوری اطلاعات در نمایشگاه الکامپ استان مرکزی

کد مطلب: 51278 | تاریخ ارسال: 11 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

طبق برنامه ریزی انجام شده کارگاه ها و نشست های تخصصی هشتمین نمایشگاه الکامپ استان مرکزی توسط مجتمع فرهنگی دیجیتال استان برگزار خواهد شد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از روابط عمومی مجتمع دیجیتال استان مرکزی ، مدیر واحد آموزش مجتمع درباره موضوعات این کارگاه ها گفت : موضوعات گوناگون و متنوعی را با رویکرد آموزش کاربردی در حوزه فناوری اطلاعات پیش بینی و برنامه ریزی نموده ایم که در نمایشگاه الکامپ استان مرکزی برگزار می شود. موضوعاتی از قبیل شبکه و امنیت ، حقوق فناوری اطلاعات ، سیستم عامل لینوکس ، هنرهای دیجیتال ، طراحی وب و برنامه نویسی در جدول برنامه آموزش های کاربردی در چهارچوب کارگاه های آموزشی لحاظ شده است.

مدیر دپارتمان آموزش مجتمع دیجیتال استان مرکزی افزود : در پایان برگزاری کارگاه از طرف مجتمع دیجیتال به شرکت کنندگان گواهی حضور در این کارگاه ها اعطاء می شود که امیدواریم این آموزش ها مورد توجه همشهریان محترم و کاربران فناوری اطلاعات در استان قرار گیرد.

وی در پایان گفت : آنچه که در برگزاری این کارگاه ها لحاظ شده و با وسواس خاصی مورد توجه قرار گرفته فرهنگ سازی کاربردی در استفاده از ابزارهای فناوری است که ظرف چند ماهه افتتاح مجتمع تا کنون بصورت برنامه های مختلف آموزشی در قالب کارگاه ، سمینار ، نشست و همایش های تخصصی و عمومی مورد توجه قرار داشته و امیدواریم با حمایت بیش از پیش مسئولین از فعالیت های فرهنگی – دیجیتالی این مجتمع بیش از گذشته اجرایی و عملیاتی گردد.

شایان ذکر است هشتمین نمایشگاه الکامپ استان مرکزی در ۲۶ لغایت ۳۰ دیماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی در اراک از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۲۰:۳۰ پذیرای علاقمندان خواهد بود و بیش از ۱۴ کارگاه و نشست آموزشی در موضوعات مختلف فناوری اطلاعات و ارتباطات برای این نمایشگاه پیش بینی شده است.

علاقمندان می توانند برای ثبت نام در این کارگاه ها و اطلاع از برنامه نشست های مذکور به وب سایت دپارتمان آموزش مجتمع دیجیتال استان مرکزی مراجعه فرمایند:

http://itmarkazi.ir/elecomp

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.