امروز امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, May 06, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



تشکیل 126 شرکت تعاونی در استان مرکزی

کد مطلب: 51260 | تاریخ ارسال: 9 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی از تشکیل 126 شرکت تعاونی از ابتدای سال‌جاری تاکنون در استان خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک ناصر شیخی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این شرکت‌ها در گرایش‌های مختلف با یک هزار و 178 نفر عضو و سرمایه ثبتی بیش از 15 میلیارد و 133 میلیون ریال در گرایش‌های مختلف به ثبت رسیده است.

وی تصریح کرد: با ثبت این شرکت‌ها زمینه اشتغال یک هزار و 257 نفر در این استان فراهم شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی با بیان اینکه از مجموع 126 شرکت تعاونی 23 شرکت مربوط به تعاونی‌های بانوان است، بیان داشت: شرکت‌های تعاونی بانوان استان در حال حاضر با 203 نفر عضو سرمایه ثبتی 302 میلیون و 600 هزار ریال و اشتغال‌زایی 238 نفر به ثبت‌ رسیده است.

شیخی با اشاره به اهمیت توسعه شرکت‌ها در تحقق اقتصاد مقاومتی ادامه داد: تعاونی‌ها می‌توانند نقش موثری در اجرای اصل محوری اقتصاد مقاومتی داشته باشند، چرا که تعاونی‌ها دارای ویژگی‌های بسیار خاصی مانند اتکا به ظرفیت‌ها و نیز توانمندی‌های داخلی مبتنی بر رشد و شکوفایی و همچنین دارای بهره‌وری بالا و برنامه‌ریزی مدون هستند.

وی بیان داشت: بهره‌گیری از ظرفیت تعاونی‌ها موجب صرفه جویی‌های بسیاری در کشور می‌شود که این موضوع بستر تحقق اقتصاد مقاومتی را فراهم می‌کند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.