امروز امروز : پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Thursday, May 16, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



برگزاری همایش روحانیون همزمان با هفته وقف در استان مرکزی

کد مطلب: 51250 | تاریخ ارسال: 9 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

معاون امور فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از برگزاری همایش روحانیون در هفته وقف خبر داد و اعلام کرد: در این همایش 300 تن از روحانیون و معممین استان شرکت می کنند.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد باقر حسینی ظهر روز سه شنبه در نشست مطبوعاتی هفته وقف با بیان اینکه  برگزاری نمایشگاه وقف همزمان با آغاز هفته وقف در امامزاده عبدالله و آمنه خاتون نیز از برنامه های این هفته است، گفت: برنامه های هفته وقف در استان مرکزی با توجه به روز شمار این هفته مشخص شده است.

وی افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه و استاندار، محفل انس با قرآن کریم و گلباران مزار شهدا از جمله برنامه هایی است که در روز اول هفته وقف روز ” وقف، ترویج فرهنگ قرآن و معارف معصومین”  برگزار می شود.

حسینی قرائت زیارت حضرت رسول اکرم(ص) در 110 بقعه شاخص استان را ازبرنامه های روز دوم روز” وقف، احیا سنت نبوی سیره علوی” این هفته خواند و اظهار کرد: در روز سوم، روز” وقف، ولایت، تداوم بیداری اسلامی” مراسم عزاداری شهادت امام رضا(ع) و حرکت کاروان غم و جمع آوری پارچه های سیاه را در استان خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در روز چهارم، روز” وقف، اقتصاد، افزایش بهره وری و موقوفات نشت مشترکی با رئیس و معاون دانشکده علوم پزشکی استان برگزار خواهد شد.

حسینی کلنگ زنی و افتتاح پروژه های موقوفی را از برنامه های روز پنجم عنوان و اظهار کرد: در روز” وقف، عدالت، نیازهای اجتماعی ” ، دیداربا سالمندان، همایش پزشکان نیز در دستور کار قرار دارد.

وی برگزاری همایش معلمان و وقف در روز ششم روز” وقف و قطب فرهنگی شدن بقاع متبرکه” را از برنامه های این روز خواند و گفت: همایش کارکنان و خانواده و غبار روبی از امامزادگان در روز آخر، روز ” وقف، بانوان، توسعه احسان ماندگار” برگزار خواهد شد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.