امروز امروز : پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Thursday, May 16, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



افتتاح نمایشگاه دانش آموزی “فروغ ابدیت” در اراک

کد مطلب: 51237 | تاریخ ارسال: 9 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

در آستانه رحلت حضرت رسول اکرم(ص)، نمایشگاه فروغ ابدیت در دبستان دخترانه سماء اراک افتتاح شد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر، سیف الله کریم زاده مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی٬ صبح  روز سه شنبه در این مراسم افزود: امروز مدارس ما پایگاه اصلی انتقال ارزش های دینی و اسلامی به دانش آموزان است.

وی با بیان اینکه مدارس نقش ویژه ای در جنگ نرم ایفا می کنند٬ ادامه داد: در این مسیر همه ابزارها و ظرفیت های موجود فرهنگی باید در کنار آموزش و پرورش قرار گیرد.

تشکیل هیئت فرهنگیان عاشورایی الگوی برای جامعه اسلامی

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به تشکیل هیأت مذهبی فرهنگیان عاشورایی، اظهار کرد: تشکیل این هیأت سبب تقویت نقش الگویی فرهنگیان در جامعه است.

کریم زاده با بیان این که استکبار جهانی تمام تلاش خود را برای جلوگیری از گسترش نفوذ اسلام به کار گرفته است٬ اضافه کرد: دین ما دین رحمت است که استکبارستیزی همواره در آن یک اصل بوده و از این رو دل انسان های آزاده دنیا را معطوف به خود داشته است.

گفتنی است٬ در این نمایشگاه دانش آموزان وقایع قبل از تولد پیامبر (ص) و زندگانی ایشان را تا وفاتش در قالب ماکت به نمایش گذاشتند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.