امروز امروز : پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Thursday, May 16, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



قرائت زيارت‌نامه پيامبر اعظم(ص) در مساجد استان مركزی

کد مطلب: 51198 | تاریخ ارسال: 7 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

زيارت‌نامه پيامبر اعظم(ص)، همزمان با سالروز رحلت خاتم‌الانبياء(ص) در مصلاها و مساجد استان مركزي قرائت می‌شود.

به گزارش مرکزی دیلی،مصطفی مشايخی، مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان مركزي در گفت‌وگو با خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا) شعبه مركزي،در آستانه سالروز رحلت جانگذار پيامبر اسلام، حضرت محمد(ص) را الگويی به تمام معنا برای حال و آينده بشريت دانست و تقارن 28 صفر با روز جمعه سال جاری را فرصتی ارزشمند برشمرد و گفت: تمامي دستگاه‌های فرهنگی به ويژه اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌عنوان دبير اجرايی ستاد گراميداشت پيامبر اعظم (ص) بايد در برگزاری هرچه باشكوهتر اين مراسم تلاش كند.

وی افزود: اقدامات اخير دشمنان كوردل بشريت و اسلام در ساخت فيلم موهن در اهانت به پيامبر اعظم (ص) با حمايت صهيونيست‌ها و سران اسكتبار جهانی ايجاب می‌كند كه دستگاه‌های فرهنگی شهرستان و مسئولان امر با همت و جديت بيشتری در بزرگداشت نبی اكرم(ص) اسلام برنامه‌‌ريزی و اقدام نمايند.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مركزی افزود : مسئله توهين به پيامبر اكرم(ص) مسئله‌ای نيست كه دشمنان از روی اشتباه آن را مرتكب شده باشند؛ بلكه اين پديده از قبل طراحی و پروژه‌ای است كه با همكاری استكبار جهانی و حاميان آنها پياده شده و هر از چند گاهی به حريم كبريايی آن پيامبر رحمت جسارت‌هايی می‌شود.

وی همچنين به ابعاد گوناگون اين مسئله پرداخت و افزود: جا دارد كه ما دوستداران آن پيامبر عظيم الهی از ابزار هنری در جهت معرفی چهره نورانی پيامبر اكرم(ص) استفاده كنيم.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مركزی در پايان، خاطرنشان كرد: بايد در زمينه‌های فرهنگی و تبليغات دينی اقدامات بيشتری را انجام دهيم تا هجمه‌های تبليغاتی بر عليه دين اسلام را خنثی كنيم.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.