امروز امروز : پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Thursday, May 09, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



کوچکترین مدرسه دنیا در شهرستان دلیجان

کد مطلب: 51180 | تاریخ ارسال: 7 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به فعالیت کوچکترین مدرسه دنیا در شهرستان دلیجان٬ گفت: این مدرسه با یک دانش آموز اداره می شود.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرنگار مهر٬ سیف الله کریم زاده٬ صبح روزیکشنبه در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش که در استانداری مرکزی محو بی سوادی را از مهمترین وظایف این سازمان برشمرد و افزود: کوچکترین مدرسه دنیا در شهرستان دلیجان در حال حاضر به فعالیت خود ادامه داده و در صورت وجود دانش آموز در هر جای دیگر استان کلاس درس دایر خواهد شد.

وی افزود: آموزش و پرورش استان مرکزی بنا دارد با همکاری سازمان های همچون بهزیستی٬ کمیته امداد٬ ثبت احوال و آب و فاضلاب روستایی به شناسایی افراد بی سواد بپردازد.

کسب رتبه برتر کشوری در فعالیت های قرآن ونماز آموزش و پرورش

کریم زاده در بخش دیگری از سخنان خود از کسب رتبه برتر کشوری در فعالیت های قرآن ونماز این اداره کل خبر داد و گفت: این اداره کل طی سال تحصیلی موفق به کسب رتبه های برتر در زمینه های مختلف شد٬ که کسب رتبه در بخش قرآن و نماز از این جمله است.

وی اضافه کرد: این امر مرهون تلاش های همکاران فرهنگی در راستای آموزش و پرورش آینده سازان این مرز و بوم است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی در ادامه با بیان اینکه بخاری نفت سوز قطره ای در مدارس این استان حذف شده است تصریح کرد: آموزش و پرورش استان مرکزی با تلاش های چشمگیر در راستای تامین امنیت در مدارس برای دانش آموزان٬ بخاری نفت سوز چکه ای را در این اماکن فرهنگی حذف کرد.

وی ادامه داد: 50 درصد سیتم گرمایش مدارس استان گاز سوز٬ 20 درصد پکیج و 30 درصد مابقی بخاری نفت سوز استاندارد شده است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.