امروز امروز : پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Thursday, May 09, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



اظهارات رئیس کل دادگستری استان در دیدار بامسئولان و کارکنان هسته‌های گزینش استان

کد مطلب: 51170 | تاریخ ارسال: 7 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

رئیس کل دادگستری استان مرکزی، توانمندی و امانتداری، انتخاب بهترین‌ها و کسانی که مدافع منافع بیت‌المال هستند را از موضوعات مهمی دانست که هسته‌های گزینش باید در هنگام انتخاب افراد به آن توجه داشته باشند.

به گزارش مرکزی دیلی، حجت‌الاسلام حکمتعلی مظفری بعد از ظهر امروز در دیدار با مسئولان و کارکنان هسته‌های گزینش استان مرکزی، نقش نیروی انسانی را در پیشبرد اهداف نظام اسلامی و توسعه و پیشرفت کشور بسیار مهم و اساسی خواند و اظهار داشت: بی‌شک نقش نیروی انسانی در چگونگی عملکرد دستگاه‌های اجرایی غیر قابل انکار بوده و می‌تواند به عنوان یکی از پارامترهای جامعه اسلامی ایران در ارزیابی و شاخص عملکرد مطرح باشد.

وی با بیان اینکه هسته‌های گزینش سلامت اداری را تضمین می‌کنند و وظیفه سنگینی را در صیانت از ارزش‌های نظام بر عهده دارند، تاکید کرد: در نظام اسلامی باید کسانی در سمت‌های کارگزاری نظام اسلامی قرار ‌گیرند که از شایستگی فکری و ایدئولوژیک برخوردار بوده و توانایی لازم برای انجام کارهای سخت را داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی تصریح کرد: گزینشگران باید در مورد ورود افراد به سمت کارگزاری نظام جمهوری اسلامی ایران را با دقت و توجه مورد بررسی قرار دهند و در انتخاب پرسنل جدید دستگاه‌ها راه را برای ورود افرادی که شایستگی‌های لازم اخلاقی و اجتماعی را دارند، باز کنند.

مظفری گفت: توجه گزینش‌گران برای انتخاب افراد باید به شاخصه‌های مهم نظام اسلامی، شایسته‌سالاری و برخورداری از تخصص و تجربه افراد باشد و از سوی دیگر نیز نگاه متقاضیان فعالیت در دستگاه‌های اجرایی نباید صرفا درآمدزایی باشد،نگاه خدمت به مردم بسیاری از مشکلات جامعه را برطرف خواهد کرد.

وی نقش نیروی انسانی کارآمد و بصیر در سازمان‌ها را مهم و اساسی برشمرد و ادامه داد: کسانی که در سمت‌های کارگزاری نظام اسلامی قرار می‌گیرند باید از شایستگی فکری و از ایدئولوژی قوی برخوردار باشند چرا که دستاوردهای اداری در سایه توجه به شاخص‌های ارزشی نظام به واسطه نیروی انسانی متعهد، متخصص و کاردان محقق می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: کار آزمودگی، پاکدامنی، اصالت خانوادگی، حسن سابقه و دور اندیشی، دوری از مطامع مادی و آشنایی با اهداف سازمانی از ویژگی‌هایی است که در نهج البلاغه برای گزینش کارگزاران نظام اسلامی آورده شده است که باید هسته‌های گزینش به آن توجه جدی داشته باشند.

مظفری با اشاره به اینکه درست انتخاب کردن افراد بدون دخالت سلیقه و بر اساس نظام اسلامی می‌تواند سلامت دستگاه‌ها را در امر خدمت‌رسانی تضمین کند، افزود: عملکرد نیروهای هسته گزینش در نظام اداری از حساسیت خاصی برخوردار است که پرسنل هسته‌های گزینش به لحاظ اهمیت کار خود در انتخاب افراد باید به تعهد، شایستگی و اخلاص و همچنین تناسب شغل و شاغل که از شاخصه‌های اصلی و اساسی در گزینش افراد است توجه ویژه داشته باشند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.