امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



حضور فعال مجتمع دیجیتال در نمایشگاه الکامپ استان مرکزی

کد مطلب: 51151 | تاریخ ارسال: 5 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

طبق برنامه ریزی و توافقات انجام شده با مجری برگزاری هشتمین نمایشگاه الکامپ استان مرکزی ، مجتمع دیجیتال استان در بخش های ارائه خدمات بازی های رایانه ای ، تولید و ارائه محتوای اینترنتی ، ایده های دیجیتال ، برگزاری نشست ها و کارگاه های آموزشی تخصصی و همچنین خبرگزاری نمایشگاه ارائه خدمات خواهد داشت.

به گزارش مرکزی دیلی ، مدیر روابط عمومی مجتمع دیجیتال استان مرکزی ضمن اشاره به برنامه های کاربردی و پر مخاطب این مجتمع در شش ماه افتتاح این مرکز افزود: آنچه که خدمات این مجتمع را از سایر خدمات دیجیتال ارائه شده در استان متمایز می کند شرایط حاکم بر این مرکز است که بعنوان یک مرکز تخصصی ، توانمندی و خلاقیت کارشناسان حوزه دیجیتال با نظارت مستقیم متولی فرهنگ در استان ، کاربردی و عملیاتی می گردد.

وی در ادامه گفت : خوشبختانه با تعاملاتی که در زمینه حضور این مجتمع با برگزار کنندگان نمایشگاه صورت پذیرفته ، فضایی مناسب در اختیار این مجتمع قرار گرفته است و در بخش های بازی های رایانه ای ، اراده محتوای مجازی شاهد حضور پر رنگ و تاثیر گذار این مجموعه خواهیم بود. در بخش کارگاه ها و نشست های تخصصی هم بیش از 14 کارگاه تخصصی درحوزه علوم و فنون دیجیتالی و رایانه ای مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات طراحی و عملیاتی شده است که امیدواریم با استقابل شایسته کاربران و بازدیدکنندگان نمایشگاه مواجه شود.

این کارشناس فناوری اطلاعات در پایان افزود : در موضوع برگزاری نمایشگاه هم دو امکان جدید و خلاقانه به برگزارکنندگان این نمایشگاه پیشنهاد شده است که برای اولین بار در نمایشگاه های استان رونمایی می شود. اولین مورد برپایی نمایشگاه ایده های دیجیتال است که پس از دریافت طرح های خلاقانه کاربران و داوری های لازم به بهترین ایده ها جوایزی ارزنده تعلق خواهد گرفت. در بخش اطلاع رسانی نمایشگاه هم غرفه خبرگزاری نمایشگاه راه اندازی خواهد شد که بدون شک تحولی شگرف در زمینه اطلاع رسانی این نمایشگاه صورت خواهد داد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.