امروز امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 19, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



آصفری: ایران در نوع رابطه با کشورهای پناه‌دهنده به منافقین، تجدیدنظر می‌کند

کد مطلب: 51114 | تاریخ ارسال: 5 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلسبا بیان اینکه گروهک منافقین پرورش یافته در دامن آمریکاست،افزود: ایران در مبادلات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی با هر کشوری که به منافقین پناه دهد، تجدید نظر می‌کند.

به گزارش مرکزی دیلی ، محمد‌حسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، درباره دلیل ادامه حیات ضعیف گروهک تروریستی منافقین با بیان اینکه بقای نهایی این گروهک به کمک حمایت‌های آمریکاست، گفت: خوی تروریستی آمریکا و رژیم صهیونیستی در سطح منطقه اقتضا می‌کند تا از گروه‌های تروریستی مانند منافقین، طالبان و القاعده حمایت‌های مالی و نظامی کند.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی،افزود: اقدام دولت کانادا و آمریکا در خروج نام گروهک منافقین از فهرست گروه‌های تروریست در مسیر حمایت‌های کشورهای غربی از این گروهک است تا بتواند از نیروهای باقی‌مانده آنها در مسیر دستیابی به اهداف سیاسی و اقتصادی مداخله گرانه و متجاوزانه خود در منطقه استفاده کند.

وی با بیان اینکه گروهک منافقین پرورش یافته دستان شوم آمریکاست، تصریح کرد: جهان امروز از اقدامات شوم گروهک منافقین به خوبی آگاه است چراکه اقدامات تروریستی در اذهان مردم دنیا به معنای یک مفهوم شکست خورده و باطل شناخته می‌شود.

آصفری با بیان اینکه امروز دنیا جای گفت‌وگو است، تاکید کرد: گروه‌های تروریستی مانند گروهک منافقین راه به جایی نمی‌برند چراکه رژیم صهیونیستی ۶۰ سال به اقدامات تروریستی دست می‌زند و به جایی نرسیده است.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، با تاکید بر اینکه هر روز چهره زشت گروهک تروریستی منافقین بیشتر آشکار می‌شود درباره آخرین وضعیت این گروهک، توضیح داد: تعدادی از اعضای باقی‌مانده گروهک تروریستی منافقین در کنار معارضان دولت قانونی سوریه دست به اقدامات تروریستی می‌زنند.

وی با یادآوری خروج نام گروهک تروریستی منافقین از فهرست گروهک‌های تروریست، ادامه داد: این اقدام با هدف اعطای پناهدگی به اعضای این گروهک در کشورهای اروپایی، آمریکا و کانادا صورت گرفته است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم، یادآور شد: ایران در مبادلات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی با هر کشوری که به منافقین پناه دهد، تجدید نظر می‌کند چراکه این گروهک خائن باید در اختیار ملت ایران قرار داده شوند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.