امروز امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, Apr 29, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



برگزاری 11 مراسم تعزیه خوانی در فرهنگسرای آیینه اراک

کد مطلب: 51108 | تاریخ ارسال: 5 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

مدیر فرهنگسرای آیینه اراک گفت: 11 مراسم تعزیه خوانی در فرهنگسرای آیینه این شهر در حال برگزاری است.

به گزارش مرکزی دیلی ، زهرا مهاجرانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر افزود: به مناسبت اربعین حسینی 11 مجلس تعزیه از 10 دی ماه تا 19 این ماه هر شب ساعت 20 در فرهنگسرای آیینه اراک در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه برنامه هنر مفهومی نیز در این فرهنگسرا برگزار می شود٬ گفت: این مراسم از 16 دی ماه تا 23 این ماه٬ ساعت 9 تا 19 برگزار می شود.

مدیر فرهنگسرای آیینه اراک همچنین به برگزاری همایش عشق علیه السلام٬ محرم در آیینه ادب و هنر اشاره کرد و ادامه داد: این همایش 13 دی ماه از ساعت 15 تا 17 در فرهنگسرای آیینه اراک برگزار شد.

مهاجرانی اضافه کرد: نمایشگاه و موزه عاشورایی (ابزار٬ لوازم و نسخ تعزیه استان) نیز از 7 تا 15 دی ماه سال جاری هر روز از ساعت 9 تا 19 برای بازدید علاقمندان دایر است.

وی خاطر نشان کرد: نمایشگاه تخصصی کتب عاشورایی نیز از 9 تا 19 دی ماه  هر روز از ساعت 9 تا 19 برای بازدید علاقمندان دایر است.

مدیر فرهنگسرای آیینه اراک از اجرای 4 نمایش مذهبی در این فرهنگسرا خبر داد و تصریح کرد: این مجالس از 16 تا 23 دی ماه ساعت 18 در فرهنگسرای آیینه اراک برگزار می شود.

مهاجرانی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر زنده نگه داشتن قیام عاشورا و اهداف امام حسین (ع) از قیام کربلا٬ ابراز امیدواری کرد: برمانه های تدارک دیده شده گامی موثر در راستای آشنایی هر چه بیشتر اقشار جامعه به ویژه جوانان با اهداف اباعبدالله الحسین (ع) باشد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.