امروز امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 19, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



دستگیری 4 هزار اتباع بیگانه غیر مجاز در استان مرکزی

کد مطلب: 51067 | تاریخ ارسال: 2 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری 4 هزار و 209 نفر از اتباع بیگانه غیر مجاز از ابتدای سال‌جاری تاکنون در این استان خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، احمد عباسی گفت: از این تعداد 79 نفر ظرف چند روز گذشته و با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در دو شهر اراک و محلات دستگیر شدند که از این تعداد 38 نفر در اراک و مابقی در محلات بودند.

وی تصریح کرد: در راستای جمع‌آوری و اخراج اتباع بیگانه غیر مجاز تعداد 38 نفر از اتباع افغانی غیر مجاز طی دو روز گذشته در اراک دستگیر شده‌اند.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: اتباع بیگانه غیر مجاز به منظور خروج از کشور تحویل اردوگاه مرزی سفید سنگ فریمان در خراسان رضوی شدند.

به گفته وی از ابتدای سال‌جاری تاکنون تعداد چهار هزار و 209 نفر از اتباع بیگانه غیر مجاز که بیشتر آن‌ها از افاغنه بوده‌اند در استان مرکزی جمع‌آوری، دستگیر و از کشور خارج شدند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.