امروز امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, Apr 28, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



تولید 12 میلیون قطعه ماهی زینتی در استان مرکزی

کد مطلب: 51004 | تاریخ ارسال: 1 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

مدیر امور شیلات و آبزیان سازمان جهادکشاورزی استان مرکزی از پیش بینی تولید 12 میلیون قطعه انواع ماهی زینتی تا پایان سال در استان خبرداد.

به گزارش مرکزی دیلی ، حسن اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: طبق برنامه پنجم توسعه پیش بینی شده سالانه 9 میلیون و 300هزار قطعه انواع ماهیان زینتی تولید شود که با توجه به عملکرد هشت ماهه پیش بینی می شود این میزان تولید تا پایان سال به 12 میلیون قطعه برسد.

وی تعداد واحدهای تولیدی ماهیان زینتی در استان را 25 واحد اعلام کرد و افزود: شهرستانهای محلات، اراک، ساوه و شازند مهمترین مراکز تولید ماهی زینتی در استان مرکزی هستند.

مدیر امور شیلات و آبزیان سازمان جهادکشاورزی استان مرکزی در ادامه گفت: در شش ماهه نخست امسال 56 هزار قطعه انواع ماهیان زینتی به ارزش 55 هزار دلار از استان به کشور عراق صادر شده که پیش بینی می شود این میزان صادرات تا پایان سال به 120 هزار قطعه برسد.

اکبری تصریح کرد: استان مرکزی با تولید 70 گونه ماهی زینتی از نظر تنوع تولید رتبه اول و از نظر میزان تولید رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.