امروز امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 19, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



دو انتصاب جدید در استانداری مرکزی

کد مطلب: 50995 | تاریخ ارسال: 27 دسامبر 2012 | چاپ صفحه

استاندار با صدور حکمی حسين حميدي نسب را به عنوان مشاور استاندار و مدير هسته گزينش استانداري منصوب كرد. / استاندار با صدور حکمی محمدامين باقري را به عنوان مدير كل دفتر بازرسي، مديريت عملكرد و امور حقوقي استانداري منصوب كرد.

متن حكم علي اكبر شعباني فرد به شرح ذيل است:

جناب آقاي حسين حميدي نسب

سلام عليكم،

با عنايت به مراتب تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالي، به موجب اين حكم به عنوان “مشاور استاندار و مدير هسته گزينش استانداري” منصوب مي نمايم.

اميدوارم با استعانت از خداوندسبحان و عنايت به آرمان هاي والاي شهداي گرانقدر انقلاب اسلامي و رهنمودهاي مقام معظم رهبري (مدظله العالي) و در چارچوب قوانين و مقررات مربوطه در تحقق كامل وظايف محوله موفق و مؤيد باشيد.

——

متن حكم علي اكبر شعباني فرد به شرح ذيل است:

جناب آقاي محمدامين باقري

سلام عليكم،

با عنايت به ابلاغ شماره 122543 مورخ 2/10/1391 وزارت محترم كشور در خصوص ارتقاء سطح تشكيلاتي آن دفتر، وبا توجه به سوابق و تجربيات ارزشمند خدمتي، بدينوسيله جنابعالي را به سمت مدير كل دفتر بازرسي، مديريت عملكرد و امور حقوقي استانداري منصوب مي نمايم.

اميد است با استعانت از خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت ولي عصر (عج) در مسير خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي موفق و مؤيد باشيد..

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.