امروز امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Friday, May 17, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



توصیه آیت الله دری نجف آبادی به فعالان سیاسی و انتخاباتی

کد مطلب: 50992 | تاریخ ارسال: 27 دسامبر 2012 | چاپ صفحه

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: کاندیداها و فعالان انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراها باید تقوا و پرهیزگاری را سرلوحه اعمال و اقدامات خود قرار دهند.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از  خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)- منطقه مركزي، آيت الله قربانعلی دري نجف آبادي در جلسه دیروز درس اخلاق مدیران به اهميت و جايگاه فرهنگ عاشورا اشاره كرد و با تأکید براینکه مديران و مسوولين بايد اقدامات خود را در راستاي اهداف امام حسين(ع) پيش ببرند، افزود: دشمنان انقلاب از تمام ابعاد جمهوري اسلامي را هدف قرار داده اند و از تمام فرصت‌ها براي ايجاد اختلال و بي نظمي در جمهوري اسلامي استفاده مي كنند مديران و مسوولين بايد به خوبي با اين مقوله آشنا باشند .

وي افزود: ما در برابر جنگ نرم دشمن بايد وارد كار و عمل شويم و با ورود به فضای مجازی آرمان‌هاي اسلام و اهداف حسيني را در سايت‌هایی که با هدف توسعه اسلام ایجاد می شوند به گوش جهانيان برسانيم و تلاش كنيم تا همه مردم دنيا را با اسلام ناب محمدي آشنا كنيم.

وی بر لزوم ارائه عملکرد مناسب توسط صدا و سيما در حوزه مباحث اسلامي تأکید کرد و افزود: حراست از مرزهاي جمهوري اسلامي از اهميت ويژه اي برخوردار است. این كار بسيار سخت و مشكلي است كه بر عهده بسيج، سپاه و ارتش گذاشته شده است.

دري‌نجف‌آبادي گفت: با عمل صالح و ايمان اعتقادات آبياري مي شود. ميدان احكام و اعمال بسيار وسيع است ولی متأسفانه رسیدن به مرز بي تقوايي در زمان حکومت امام علی (ع) باعث شد كه به امام توهين شود.

وی رعایت تقوا در انتخابات ریاست جمهوري و شوراها را ضروری عنوان کرد و گفت: بنا نيست كه عده اي از افراد، بحث هاي سياسي خود را منهاي تقوا يا بدون تقوا در جامعه شروع كنند و جو افكار عمومي را متشنج كنند .

وي افزود: مردم جامعه دچار مشكلات اقتصادي، فرهنگي، تورم و بيكاري هستند و نبايد عده اي با اينگونه اعمال در جامعه تشنج ایجاد کنند. همانطور كه رهبر انقلاب فرمودند بايد آرامش جامعه در اين دوره حفظ شود.

دري نجف آبادي با بیان اینکه همه بايد هوشيار بوده و در انتخابات بهترين‌ها را برگزینیم كه البته مورد تاييد مقام معظم رهبري نیز باشد، اضافه کرد: کاندیدای اصلح بايد در درجه اول امانتدار جامعه و مردم باشد. اين پست ها براي خدمت به جامعه است نه براي طمع و پر كردن جيب ها و روابط غلط. به خاطر مباحث مادي نبايد به عمق دين ضربه زد و بايد قدرشناس و سپاسگذار اين دين باشيم .

وي افزود: ما بايد تحقق آرمان‌هاي امام و رهبري را در دستور کار قرار دهیم چرا كه آمريكايي ها و اسرائيلي ها منتظر كوچك ترين بهانه هستند تا به اسلام و جمهوري اسلامي ضربه بزنند و از تمام ابزارشان براي ضربه زدن به انقلاب استفاده مي كنند .

دري نجف آبادي گفت: يكي از وظايف بسيار حساس ما در امر احياي دين تبيين صحيح مفاهيم ديني و اسلامي و پرهيز از انحرافات و بدعت گذاري ها و برخورد احساسي و هيجاني با دين و قرآن است. اسلام دين معرفت، عقل و دين انديشمندان و بزرگان است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.