امروز امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 19, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



گزارش دادستان اراک درباره وضعیت حقوقی و جرائم این شهر

کد مطلب: 50989 | تاریخ ارسال: 27 دسامبر 2012 | چاپ صفحه

دادستان عمومی و انقلاب اراك از متلاشی شدن یك باند 16 نفره اراذل و اوباش در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از سایت دادگستری استان مرکزی ، ˈفرشید طاهری در جمع خبرنگاران استان مرکزی افزود: این باند عامل طیف بزرگی از مزاحمت ها و مفاسد شهر اراک بود که با همکاری نیروهای امنیتی و انتظامی و دادسرا شناسایی و متلاشی شد.

وی اظهار کرد: شش نفر از دستگیر شدگان این باند در رده سرکردگی هستند و پرونده یکی از آنان در کیفرخواست صادره با اتهام مفسد فی الارض و محاربه به دادگاه ارجاع شده است.

دادستان عمومی و انقلاب اراک خاطر نشان کرد: امسال در یک مرحله با مشارکت 20 گروه ضربتی و عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی، 70 مرکز فساد و فحشا در مدت زمان دو ساعته در اراک پاکسازی شد.

طاهری اضافه کرد: در این طرح ضربتی علاوه بر دستگیری 130 معتاد و اوباش، تعداد قابل ملاحظه ای آلات مصرف مواد مخدر، اسلحه گرم و سرد کشف و ضبط شده است.

وی عنوان کرد: دستگیری شش کیف قاپ حرفه ای در اراک در سه ماه اخیر و آغاز طرح برخورد با موتورهای سنگین بالای 250 سی سی غیرمجاز از دیگر اقدامات دادسرا در مهار اراذل و اوباش است.

دادستان عمومی و انقلاب اراک بیان کرد: استفاده از موتورهای سنگین تنها برای ماموریت های نظامی و انتظامی و برخی مسابقات با مجوزهای خاص مجاز است و این موتورها به صورت اوراقی تحویل داده می شود.

طاهری اظهار کرد: دارندگان موتورهای سنگین باید سند مالکیت با مشخصات موتور همخوان داشته باشند و در غیر این صورت موتور آنها ضبط می شود.

وی، اعدام سه متجاوز به عنف در ملا عام را در ماه گذشته در اراک یکی از اقدامات جدی در مقابله با مزاحمین نوامیس مردم عنوان کرد.

دادستان عمومی و انقلاب اراک یادآور شد: تخریب مکان های مخروبه حاشیه شهر اراک که به پاتوقی برای معتادان و اعمال منافی عفت تبدیل شده بود امسال با شهرداری انجام شده است.

طاهری تصریح کرد: برخورد با 10 تالار باغ که به مکان های برگزاری عروسی های غیرشرعی در اراک تبدیل شده بودند از دیگر اقدامات مقابله با بدحجابی و اراذل و اوباش بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب اراک در بخشی از سخنانش گفت: در 9 ماه امسال از 60 کمپ ترک اعتیاد شناسایی شده در این شهرستان نیمی غیرمجاز بود که از فعالیت آنها جلوگیری شد.

طاهری در بخشی از سخنانش جرایم فضای سایبری را یکی از معضلات استان دانست و افزود: این جرایم در سه حوزه کلاهبرداری، امنیتی و سیاسی و فحاشی و توهین به اشخاص طبقه بندی شده و تدابیر خاص پیشگیرانه و برخورد با متخلفان با پوشش حفاظتی بالا ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: طرح تشدید مقابله با بدحجابی در صنوف نیز به تازگی در اراک آغاز شده و هدف آن مهار بدحجابی و ایجاد فضای مناسب برای زیست سالم است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.